maar.... iedereen heeeeel erg bedankt voor het meeleven en het duimen enzo, het heeft geholpen

Iris82 is meegeweest (heeel erg bedankt
toen rechtsachter de foto's bekeken, daar zat vocht in de sprong dus ik was bang voor woekeringen daar net zoals ze 3 jaar terug LA waren gekomen, maar nee, even netjes als 3 jaar geleden!
toen mocht iris ook in de ruimte erbij en toen heeft de DA nog ff een foto van een gezonde sprong erbij gepakt, tsja desje mist wat gewrichtsspleetjes ja

eerst waren er 2 gewrichtsspleetjes vergroeid met de gewone spat, waarbij dus de spatgewrichtjes aan elkaar gaan zitten(die foto's had ie nog met de opendag gebruikt
)toen een hele tijd later is de 3e gewrichtsspleet dichtgegroeid, RA is ze daar niet kreupel op geweest LA werd het pas ontdekt toen ze niet meer op het been stond(3 jaar geleden) en LA bleek ook dat er achterin de sprong bij de ligamnetjes een woekering zat, toen Someren dat 3 jaar terug zag, hadden ze maar 1 advies, en nouja gelukkig ging ze het been weer gebruiken en mocht ze dus thuis in de wei blijven staan
een jaar later was er het nieuwe middel Tildren, wat ik heb geprobeerd, en daar knapte ze van op! 3/4 jaar later weer tildren gegeven en nu was het tijd voor het 3e infuus, maarja ze had dus vocht in de sprong, was minder vrolijk en aktief in de wei, kwam moeilijk door de wintervacht heen en ja allemaal dingen om dus foto's te willen maken, wat we dus gister hebben gedaan!
maargoed het deel wat voor de grootste beweging zorgt ziet er perfect uit, en LA is de woekering ook stil, de spat lijkt dus niet meer aktief te zijn

reactie van de DA: goh zou tildren dan ECHT zo goed werken als de fabrikant beweerd... mijn reactie: geen idee maar bij desje wel, stop t nieuwe infuus dr maar in

ook hadden mijn DA, de klinieken van Diessen, Someren en zelfs Utrecht zoiets als dit nog nooit meegemaakt(zulke paarden zijn normaal allang weg zei mn DA...krijgen de tijd niet om het vast te laten groeien)
alles was verder goed gegaan, iris heeft veel foto's gemaakt van tijdens de behandeling, die komen ook nog op bokt

en ik hoop dat desje nog jaaaaaaren mee kan

binnekort weer ons 1e bosritje sinds lange tijd!!

voor meer foto's van mn knappe stoere sterke lieve pony: viewtopic.php?f=53&t=417918&start=0&st=0&sk=t&sd=a
foto's van gisteren volgen nog!