UpdateZorro/Paardenkamp hij knapt lekker op.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_

UpdateZorro/Paardenkamp hij knapt lekker op.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 13:26

Zoals bijna ieder weekend ben ik vandaag mijn oude paard Zorro op wezen zoeken op de Paardenkamp in Soest. Hij is daar 23 augustus 2004 gekomen. Binnen 2 weken zag je hem afvallen tot er bijna niets meer van hem overbleef. In oktober is hij toen op stal gekomen kreeg koliek en toen bleek dat zijn tanden allemaal bar en bar slecht waren. Hij heeft nu alleen nog maar onder wat ondertanden en wat kiezen. Het spande erom of hij weer zou gaan eten omdat dat allemaal best zeer doet zo'n mond en hij zich echt beroerd voelde voor en na het trekken van de kiezen/tanden.

Vandaag zat hij weer lekker in zijn zomervacht en zag ik dat hij goed gras at. Dat had ik eigenlijk niet meer verwacht dat dat kon dus was wel blij omdat te zien. De laatste tijd heb ik eigenlijk geen foto's meer gemaakt Bloos Vond het niet fijn omdat hij zo mager was. Vandaag was ook de 1e keer sinds dat hij er stond dat ik in de auto op de terugweg niet echt gehuild heb. Mis hem nog steeds heel erg maar krijg er steeds meer vrede mee dat hij het niet beter kan krijgen dan hier. Ze krijgen aangepaste voeding, lopen iedere dag buiten en staan tussen leeftijdsgenootjes.

Hoop dat hij een leuke zomer mag beleven. Als jullie de Paardenkamp bezoeken geven jullie hem dan een dikke knuffel van mij?

Afbeelding

Afbeelding

marloe

Re: UpdateZorro/Paardenkamp hij knapt lekker op.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 17:14

ahh wat een schatje Lachen ik heb hem idd op hun site zien staan Lachen ik vond het al zo'n leuke naam. heb je Rowin en Wendy nog gezien? en ging het goed met ze?

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 18:50

Wat een lieverd, en wat fijn dat het beter gaat Lachen

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 21:41

marloe schreef:
ahh wat een schatje Lachen ik heb hem idd op hun site zien staan Lachen ik vond het al zo'n leuke naam. heb je Rowin en Wendy nog gezien? en ging het goed met ze?

Nee weet nog niet hoe ze eruit zien zal de site in de gaten houden. Denk dat ze op een weiland verderop staan ik kom eigenlijk alleen op de boerderij.

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 21:45

gouda schreef:
marloe schreef:

Nee weet nog niet hoe ze eruit zien zal de site in de gaten houden. Denk dat ze op een weiland verderop staan ik kom eigenlijk alleen op de boerderij.

ohh oke Lachen ik dacht dat ze mss nog in de stal stonden Knipoog iig is wendy een oude schimmel, en rowin is bruin met zwarte manen, rowin ziet er nog goed uit, alleen boven zijn ogen is het ingevallen. ze staan nog niet op de site trouwens Knipoog

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 21:57

Ik had al gespiekt de site is idd nog niet aangepast. Zal wel opletten als ik de volgende keer ga.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 15:46

Hij is nog wat magertjes, maar ziet er inderdaad al netjes uit... Is best snel door z'n wintervachtje heen, voor zo'n ouwetje OK dan!

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 16:06

Ja die glimmende vacht doet hem er meteen stukken beter uit zien. Je wil niet weten hoe hij er uit zag toen hij net van het land kwam alleen maar bot zowat en andere blik in zijn ogen. Nu is hij weer lekker eigenwijs en vrolijk.

_Noah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 10:26

Wat leuk om nu een plaatje te hebben bij Zorro, hij ziet er echt ontzettend lief uit en hij kijkt heel ondeugend uit zijn ogen!!!