Na een week en half stil te hebben gestaan besloot ik dat het weer eens tijd was(en op advies van DA)om erop te kruipen en wat te stappen
Dus ik lekker naar de manege...kom ik daar aan en wat zie ik?
Juist de staldeur stond open
Bleek dat paard op de paddock gingEn dat terwijl we het beste vonden(ik en eigenaar)om hem er nog een halve week niet op te zetten omdat de wonde nog week is.
Dus ik naar achter lopen,kwam terwijl staleigenaar tegen en kreeg me toch heel wat te horen

Ik:Hoe komt het dat hij op de paddock staat?
Hij:Hij staat er al sinds deze week op,...(ervaren persoon,zij heeft een week lang een spray op vzpaard zijn wonde gedaan,heel veel ervaring maar ze is erg opdringeren) zei dat dat mocht en volgens ervaren persoon had ze dat afgesproken met de eigenaar van het paard
Ik:Huh?De eigenaar zei er helemaal niets van!Hij mocht nog niet op de paddock
Hij:Misschien een communicatieprobleem?
Ik:Kan best zijn maar ik ga het even aan de eigenaar vragen
Dus ik bellen...bleek dat hij helemaal van niets wist

Dus kort samengevat:
Ervaren persoon heeft zomaar eventjes besloten dat MIJN vzpaard en eigenaars PAARD op de paddock mocht zonder dat we van iets wisten!
Resultaat ->wonde weer open!
lekker hoor:(

Ik snap de beslissing dan die ''ervaren persoon'' en ben het er ook wel mee eens, maar het is NOT DONE om zomaar aan iemand anders zn paard te gaan zitten. En dan ook nog te gaan liegen. Slap hoor.. ga dan naar de eigenaar toe en bespreek het daarmee.. als je denkt dat dat wat jij vindt echt beter is.. maarja.. je hebt van die mensen die zich niks van regels aantrekken en maar doen wat ze zelf willen.... gelukkig heeft het niet heel erg veel kwaad gedaan... Sterkte ermee!!