Trots op mijn meisje..!!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Forestmeisje

Trots op mijn meisje..!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-05 17:03

Haaij allemaal,

Ik moet even mijn verhaal kwijt.
Ik ben dus bezig met het inrijden van reddy, ze leert super snel en in een week tijd kan ze al stappen, draven, een beetje galloperen en halthouden aan de longeerlijn. Losstappen hebben we al geoefen en halthouden, en dit doet ze ook erg braaf.
Gister zouden we eigenlijk voor het eerst gaan draven met iemand erop + zadel. Maar het meisje wat erop zou gaan moest net weg toen ik op stal kwam, dus hebben we voor vandaag afgesproken.

Nou om 3 uur opweg naar stal, reddy gepoetst en daar was Tessa. Nou reddy klaar gemaakt, en eerst even gelongeerd. We hebben dit keer de goede longeerbak genomen inplaats van de zware. Ze deed het erg braaf.
Hup Tessa erop, ik dacht echt van Reddy gaat bokken als ze overgaat in draf. Of ze gaat gewoon lopen klieren.
Eerst even goed stappen en zodra tessa zei dat ze het durfde zijn we gaan aandraven. Geen bokje!! niks.. Ze draafte netjes door en dit hebben we gedaan totdat reddy aangaf het niet leuk meer te vinden. Weer even stappen en toen de andere hand, en dat was de moeilijke hand van reddy. Maar ook dit deed ze erg goed, weer geen bokje..
Nou, toen wou tessa even los stappen zonder longeerlijn, en ik vond het zo goed gaan dat het mocht.
En toen heeft ze zelfs nog aan beide kanten gedraaft en zelfs dit deed reddy goed..!! Flink beloond en toen zadel eraf, tessa zonder zadel even uitstappen en toen hoofdstel af en mocht ze lekker gaan rollen.
Flink beloond ben super trots op der. Ik straal helemaal.

Toen zijn we nog gaan wandelen en zelfs dit deed ze SUPER, normaal rend ze voor je uit maar ze liep achterme.. Op de terug weg tessa er weer even op en weer super braaf..
Ben zoooo trots.. Haha!

ben nu de foto's aan het uploaden en dan zet ik ze zo bij HAW neer..

Groetjes Amy en Hoefjes Reddy