ik heb de afgelopen dagen niet stil gezeten. heb dinsdag en woensdag er niet opgezeten, maar wat met haar getruttelt in de wei om haar nog wat extra op mij gericht te laten krijgen.
donderdag ben ik er weer opgegaan in alle rust. al spelent de wei uitgehaalt en daarna lekker gepoest. eerst de longeerbak in. Halstertje af en ben midden in de bak gaan zitten en heb haar totaal genegeerd. Na een paar minuutjes kwam ze naar me toen. Ik ben haar blijven negeren tot ze de tweede keer kwam. toen heb ik haar hoofdje geaait en ben weg gelopen. even later kwam ze me weer opzoeken. Toen heb ik haar verder geknuffelt en een bixje gegeven. Dit heb ik herhaalt alleen dan zonder bixjes tot ik haar met het haster ging knuffelen en heb het halster omgedaan.
Toen zijn we gaan spelen in de grote bak. Na een tijdje het zadel opgelegt en weer verder gespeelt en in 3x de singel strak gedaan. Toen weer om haar heem weze springen en in de beugels weze hangen. Toen alles goed was weer op haar gaan hangen. Toen ik ophaar hing kwam ze meteen bij me kijken. Even geknuffelt en me been erover heen gegooit. EErst weer even rechts links inbuigen (parelli like) en daarna been voor voorwaarts. Ben er nu fases aan het weze inbrengen. eerst glimlachen, dan been druk, dan swiepen met hand heen en weer en dan zacht tikje op haar kont. Dat ging prima. daarna halthouden. ook infases. eerst diep zitten, dan teugels omhoog, daarna vinger na vinger me hand sluiten. daar reageerde ze steeds sneller op. toen achterwaards. dat was geen probleem. net als bij halt houden of gewoon even schommelen met de teugels (weet niet hoe ik dat moet noemen)
We zijn nu een stapje verder gegaan. ik stuurde haar op de hoefslag en daar moest ze blijfen(sturen ook geheel parelli like ( eyes, bellybutton, leg, rein)
die had ze ook meteen door. alleen was het moeilijk om rechtuit te blijven lopen.
Na het "rijden" ben ik nog even met haar wezen spelen. eerst online en daarna even at liberty en zowaar ze deed het allemaal netjes zonder line. echt zo gaaf ben zo verliefd op haar 
vandaag alleen even een half uurtje bij haar in de wei geweest. Ze kwam meteen naar me toe. Heb haar geknuffelt en later met halster en even het halster om gedaan. Ben ergens gaan zitten en met haar geknuffelt. Toen halster af en ze bleef lekker bij me knuffelen terwijl de groep al weg liep.
Toen ik exel de wei uit haalde (nog vanwege de koliek die ze heeft gehad) volgde symmie na een tijdje en ze bleef voor het hek staan. Ik heb haar even geknuffelt. Toen we weg liepen bleef ze hinneken en bij het hek heen en weer lopen. De groep was nog steeds halver wegen het lang. Vond het zo lief van haar, maar het deed auw aan me hartje
Ze is gewoon geweldig