Pffft...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Pffft...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 21:24

Ik ben me echt doodgeschrokken zonet.
We waren eventjes naar Sambal gegaan om zijn nieuwe vliegendeken (werd vandaag gebracht) te gaan passen en nog wat zalf op zijn mok te smeren.
Eerst ff de deken om gedaan, nadat we alles vast hadden gedaan en eventjes gekeken hadden of hij nog wel met zijn hoofd bij de grond kon lieten we hem ff in de wei los om te kijken of ie zich er wel lekker in kon bewegen. Na een klein stukje leek het alleen of Sam een beetje onregel matig liep. Dus ik pakte het touwtje en joeg hem weer een beetje naar voren zodat we nog een keertje konden kijken hoe ie liep.
Sam draafde weg en kwam weer op ons af. Mijn vader steekt zijn handen in de lucht er roept "Hoooo Sam"
Maar Sambal stopte niet en gooide met zijn borst mijn vader op de grond. Kim (Kimdepim hier op bokt) stond er naast maar stapte gelukkig opzij. Mijn vader lag toen al op de grond en Sambal sprong/draafde er gewoon overheen Huilen
Ik was echt zo bang dat ie op zijn hoofd ofzo zou gaan staan, het was echt super eng! Pffft.. ben nu nog steeds helemaal gestresst...
Maar gelukkig stond mijn vader gelijk weer op, maar hij greep naar zijn been en toen ie zijn broekspijp optilde zag ik gelijk een hele grote wond op zijn been, het bloed stroomde er echt uit! Nagelbijten / Gniffelen
En dit was al het slechte been van mijn vader (één keer verbrijzeld en nog een keertje gebroken) dus ik had echt zoiets van ohwneej niet dit been...
We zijn toen gelijk in de auto gesprongen, mijn vader bleef gelukkig heel rustig en kon nog wel naar de huisarts rijden die er gelukkig was..
Sam met deken en al in zijn box gezet en Femke, en Ester die aan het afzadelen waren hebben zijn box gelukkig dicht gedaan!
Maar toen de huisarts ernaar ging kijken was er echt al veel bloed, er stond helemaal een plasje in zijn schoenen en mijn vaders sok kon je ook helemaal uitknijpen! Verdrietig
Kim was bijna nog erger geschrokken dan ik, omdat haar vader een poosje geleden van een paard gevallen was en toen bewusteloos op de grond bleef liggen!! Deze beelden kwamen nu weer boven.

Maar het viel achteraf gelukkig mee, behalve deze wond die inmiddels gehecht is en nu ook in het verband zit heeft mijn vader alleen nog een hele grote bloeduitstorting op zijn elleboog, waarschijnlijk heeft Sam hem daar geraakt..
Wel begint alles nu stijf te worden en zeer te doen, mijn moeder is nu peniceline aan het halen. Verder moet hij een week zijn been omhoog houden, maar het had natuurlijk veel erger kunnen zijn!! Ach gut

Zometeen gaan we weer terug naar de stal, kijken hoe het met Sam is en nog wat zalf erop smeren, maar ik snap echt niet waarom hij dit deed, hij is af en toe wel een beetje lomp, maar zoiets... Verward

Ylana

Re: Pffft...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 21:33

Jeetje, dat was zeker schrikken!!!
Wens je vader maar veel beterschap!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 21:36

tja is idd wel raar maar miss was t een vergissing!

Veel sterkte en beterschap voor je papa

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 22:02

jah het was echt niet leuk Huilen ...
ik stond gwoon naast de papa... hij had net zo goed over mij heen kunnen walsen Huilen

kus kim

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 11:17

wow! das even schrikken ja!
veel beterschap, en hopen dat ie het niet nog een keer doet.. Verward

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 11:26

zo dan dat was idd wel schrikken geblazen

sterkte met zijn been

shilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 11:28

aahh wat erg! Verdrietig
gaat alles nu wel beter met je papa? hopelijk wel!
dit is natuurlijk niet normaal dat je paard door je heen loopt..
dat is respectloos...

maar jah veel sterkte ermee!! Ach gut

adnil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 11:34

aaahh.. wat zul je geschrokken zijn!!!
Heel veel sterkte!

bogie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 11:48

Wat erg zeg,

Veel sterkte voor je vader. En maar hopen dat het een eenmalige actie was en dat het niet weer gebeurd.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 12:14

Jaah het was inderdaad erg eng!!
Maar mijn vader ligt nu al de hele dag op bed.
Zijn bloeduitstorting op zijn elleboog is gelukkig al wat kleiner geworden, wel is het eromheen wat blauwer geworden en zie je een beetje de vorm van een hoefijzer..

Hoe het met zijn been is weten we morgen want dan moet hij voor controle naar de huisarts en gaan ze het verband eraf halen (moet er nu gewoon omheen blijven zitten)

Vanochtend hebben Kim en ik een buitenritje met Sam gemaakt, zijn beetje was nog steeds een klein beetje dik, maar wel al minder dan gisteren. Hij was trouwens hardstikke lief, maar je kijkt toch wel een beetje uit met hem uit de box halen enzo...

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 16:47

jeetje wat schrikken zeg!!!! veel beterschap voor je pa!!!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 16:52

Wens je vader maar veel beterschap.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 13:38

Dankje wel allemaal!! (zegt vief op kims ding Knipoog )
Zal het gelijk doen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 18:14

HEEL ERG BEDANKT (namens mijn papa Tong uitsteken)
Ik heb morgen trouwens wedstrijd en hij wil zelfs mee Lovers
Gelukkig kon mijn moeder ook mee dus hoeft mijn vader alleen maar relaxt in de auto te zitten en een beetje naar mij en sam kijken Tong uitsteken
En natuurlijk zijn been omhoog houden Vork

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 19:24

echt vief??? wOh massel Haha! echt beter...
heel veel suc6 meis Haha! .. maar dat zal wel lukken Knipoog

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 19:27

Zo dat is ff springen, heb je geen oorzaak gevonden waarom hij ineens zo kan doen? Iig hoop ik dat je vader het lekker rustig aan doet en maar snel op mag knappen!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-05 16:47

Neej we weten nog steeds niet waarom hij dit deed.
Waarschijnlijk had ie er "gewoon" schoongenoeg van en besloot ie naar de stal te gaan, dit was wel de kortste route, maar 1,5 meter naar rechts en er was niks aan de hand geweest...