update Jamaika

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirza

update Jamaika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 12:48

ik had laatst mijn topic geplaatst:

Slecht nieuws over Jamaika
maar nu even een update van haar, ze heeft nu speciaal beslag en loopt nu weer helemaal rad. Ik heb er nu ook al een paar x weer opgezeten veeel gestapt en een paar rondjes gedraafd en ze liep weer helemaal goed.
Ze is zaterdag voor het eerst het land op gegaan en daar heeft ze flink staan showen met zuivere gangen.
ik ga er nu even een week niet opzitten omdat ze nu al genoeg beweging heeft in het land.
Ik wil nog wel een homeopaat laten komen en de kliniek om helemaal zeker te weten dat ze weer goed loopt en zodra die zijn geweest ga ik langzamer hand wat meer vragen aan haar.

een poos rust heeft haar wel heel goed gedaan, ik wordt iederedag luid begroet met een hinnik en ze is veeeel vrolijker nu ik dus weet dat ze pijn heeft gehad en er goed rekening mee hield.
ook lichamelijk ziet ze er super uit! haar mooie hals heeft ze nog en haar rug en buik zijn lekker bij getrokken.

hoe het verder allemaal gaat laat ik natuurlijk weten!

kippie17

Re: update Jamaika

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 12:50

Dat klinkt is een stuk beter!!!!

Veel succes de aankomende tijd!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 12:58

Dat klinkt echt super, Thirza!!!
Echt heel fijn om een positief bericht te lezen,
heel veel succes nog verder!

tiggeriedoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 13:06

Wat fijn zeg! Doet je goed te weten dat je paardje weer lekker in haar vel zit!!! Geniet ervan meid!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 13:09

Dat is al een stuk beter zo te horen. suc 6 verder. Lachen

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 13:17

Wow, klinkt super meid! Helemaal geweldig OK dan!

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 13:24

Blij om te horen Thirz, echt waar! Ze zag er echt niet goed uit toen ze bij je weet wel vandaan kwam!! En je weet nu ook welke hoefsmid je moet kiezen! goed zo! Ik kom binnenkort een keer bij je kijken oke?!

Mama_Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 14:03

Pfff ben blij dat het goed gaat nu met haar.. ik kom zeer binnenkort even langs maar dat hoor je nog van me

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 15:30

Dat klinkt goed Thirza! Fijn om nu een goed bericht over Maik te horen... Ik kom gauw een keertje bij jou en Maik kijken (weekend)

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 17:15

iedereen is welkom om lekker met haar te komen knuffelen!
ik ben ook zeker blij dat het beter gaat ze is nu veel vrolijker en liever dan een maand of 2 terug!

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 17:20

Agossie schreef:
En je weet nu ook welke hoefsmid je moet kiezen! goed zo!

ik denk echt niet dat het een fout van de hoefsmid was, maar een nare samenloop van omstandigheden
fijn dat ze nu weer goed loopt!

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 17:26

deze hoefsmid heeft meerdere paarden in mijn omgeving en ook die van agossie verkeerd bekapt.
Ik heb nog even nader na gevraagd bij een hoefsmid die ook alle diploma's heeft voor medisch bekappen en beslaan, en die zegt ook dat het niet goed is om aan de stand van een paard te klooien die er al 14 jaar goed op loopt

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 17:33

rhijnauwen schreef:
Agossie schreef:
En je weet nu ook welke hoefsmid je moet kiezen! goed zo!

ik denk echt niet dat het een fout van de hoefsmid was, maar een nare samenloop van omstandigheden
fijn dat ze nu weer goed loopt!

Het blijft natuurlijk een nare samenloop van omstandigheden daar heb je gelijk mee, De aandoening was er al daar kan de man niets aan doen, maar helaas hij hij het wel naar boven gebracht. De veearts en hoefsmid bevestigen dit. Nu oomk het feit is dat hij meerdere paarden al tekort heeft bekapt en standen heeft geprobeerd te wijzigen voedt natuurlijk onze woede. Misschien dat al deze missers alleen beperkt zijn tot wat wij hebben gehoord en is het verder een prima hoefsmid. het feit blijft dat het een rot situatie is.

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 18:18

Super super super Thirz Haha! Wat fijn dat je nu weer heel rustig aan kan beginnen.
Geliciteerd Knipoog Haha!

Littleghoul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 09:52

Hee dat is goed nieuws! Echt goed dat ze ook weer zoveel vrolijker is, dan voelt voor jou natuurlijk ook beter! Er is 1 voordeel aan deze hele situatie, en dat is dat jij en maik nu stuk dichter naar elkaar gegroeid zijn.
Klinkt misschien stom, maar je paard en jij zijn nu veel meer één.
En ie hoefsmid, ja idd helaas!
Ik heb bij cupi iets van 3 hoefsmeden gehad, en heb nu pas iemand waar ik wel tevreden over ben. Dat is gewoon een moeilijk iets.
Nou ik hoop dat je snel weer lichtjes wat kan gaan doen, en dan komen er natuurlijk wel weer fototjes he!!

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 13:06

Wow dat zijn betere verhalen Thirz! Heel veel succes verder en nu hopen dat het allemaal de zonnige kant op mag gaan!

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 09:32

Littleghoul: je hebt wel gelijk, ik heb nu ook meer het gevoel dat we een stuk dichter bij elkaar staan! het is nu gewoon een heel ander paard! dan ong. 2/3 mnd terug

Littleghoul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 16:01

Ja ik heb het toen ook met Cupi gehad, kon ik drie maanden niet rijden, en toen heb ik alleen maar met hem kunnen knuffelen en stappen grond werk doen. Sinds toen zijn cupi en ik echt twee maatjes. Hij weet nu echt wie ik ben! Dat doet zo goed!!

Geniet er maar lekker van, en over tijdje merk je dat ook onder het zadel, zo heeft dit grote nadeel ook een groot voordeel gehad!

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 19:58

Klinkt goed! Geniet ervan, en houden zo Haha!