Lonneke meets Banjer, Evita en Jolly

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Lonneke meets Banjer, Evita en Jolly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-05 18:16

Lonneke is dit weekend gezellig hier, en vandaag is ze mee geweest naar Banjer.... we hebben lekker een rondje om gewandeld, en Banjer was echt zo gek als een deur... je kan merken dat ze het voorjaar in de bol heeft.... Haha!

Onderweg kwamen we Anique_Vaandrig met Jolly en Ireentjuh met Evita nog tegen.... was een hele gezellige bliksem-Bokt-meeting... Lonneke heeft beide paardjes nog even geprobeerd, en ik mocht even voelen hoe de Barefoot zit (Irene: Superbedankt! zit erg lekker!)

Lonneke heeft ook Sheilaila nog gezien.... (Lon: lijkt ze op haar vader?? Haha! ), en van Banjer nog wat zoentjes gehad (nee hoor... helemaaaaaaaaaal geen zwarte vegen in je gezicht hoor... Tong uitsteken )

Paulien, Patrick en Joëlle zijn ook nog even gezellig langs geweest... (verrassing!!!!!)

En nu gaan Lonneke en ik verder surfen.... Haha!

Doei!
Laatst bijgewerkt door Banjer op 23-04-05 18:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Pipi

Re: Lonneke meets Banjer, Evita en Jolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 18:28

Klinkt heel gezellig Ja
Ik hoop dat jullie nog een fijn weekend hebben samen,zodat Lonneke daar weer even op kan teren en dat ze inziet dat het leven echt heel mooi kan zijn.
Veel plezier nog!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 18:40

het was gezellig ja! Ja
ik vond het ook leuk om Lonneke eens te meeten! was echt toevallig dat jullie daar precies aan het wandelen waren met Banjer.
Evita durfte de vorige keer ook het water niet in, maar toen ze er eenmaal in stond wou ze niet anders meer! vandaag liep ze er ook in 1 keer in en wou ze zelfs dieper dan dat ik wou Clown

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 18:46

Het klinkt echt super! Wel toevallig dat jullie elkaar tegen kwamen.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 15:00

het was heel erg gezellig bij banjer. ik heb banjer even gepoetst en we hebben wel een uur gewandeld.de meeting met ireentjuh en anique_vaandrig was ook heel gezellig. leuke paardjes hebben
jullie. banjer heeft ook nog een paar vrijhieds kunstjes laten zien al had hij zeer weinig zin om te gaan liggen. het was een geslaagd weekend en binnenkort gaan we het nog eens over doen met een avondje stappen erbij toch vera?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 21:21

doen we zeker Lonneke.... we gaan het zeker over doen, en dan gaan we stappen.... Haha!

En als dalijk het weideseizoen is krijg je nog wel een keer een demo VD hoor... dan wil ze nl. wel voor je gaan liggen... Banjer en ik zijn een beetje oneens over wie de leiding heeft zeg maar.... Haha!

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 14:04

Hey, leuk joh Clown
Afgelopen weekend was het trouwens een jaar terug dat ik bij jou op stal was voor het oranje shabrak dat je vergeten was, Vera Tong uitsteken
Haha Haha! Toen heb ik ook vanalles gezien aan VD Vingers aflikken

Lonneke: Clown Je blauwe zweetdeken met hals bevalt me nog steeds super! Hij past Replay precies, en staat echt supergaaf!