Morgen met Lady naar de Homeopaat!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elady

Morgen met Lady naar de Homeopaat!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-05 19:31

Hi.

Lady had vorig jaar rare plekken op haar benen. Na wat VA-bezoeken en bloed onderzoeken kwamen we op het idee om een huidafkrabsel te laten onderzoeken. Dat was een doorslaggevend idee (wat een zin Haha! ) en kwamen we er eindelijk achter wat Lady nou had. Het bleek een vorm van Mijt te zijn die haar achterbenen kaal vraat Ach gut . We moeten wassen met Sebacil en het werkte!!! Haar benen bleven mooi dun, plekken werden minder etc. Alles op stal hebben we moeten wassen, niet alle spullen, maar ook de rest van de paarden.

Zondag en maandag was een stalgenoot met Lady naar buiten geweest en in een meertje wezen rijden (ik had geen tijd omdat ik in mijn tentamens zat en ik haar nog een keertje beloofd had dat ze Lady mocht rijden). Nagoed...ik was maandag toch nog even naar stal geweest en er was niks raar te zien aan haar benen. Alleen 2 d'r achterbenen nog mooi dun, geen wondjes etc. Ik kom dinsdag op stal. Ga haar poetsen, kom uit bij haar achterbenen......was het weer raak.
Heb er ook een topic over gestart: viewtopic.php?f=3&t=390272&hilit=

Nagoed...elke dag werd het slechter en elke dag kwamen er nog meer plekken bij. Vandaag had ik les, haal haar uit het land: Jawel...weer, alleen nog erger en het begon ook op haar voorbenen Boos! . Mijn instructirce haar paardje wordt morgen behandeld door een Homeopaat en ze heeft geregeld dat Lady ook even onder handen wordt genomen. Ben benieuwd wat er uitkomt morgen. Ben best wel zenuwachtig. Vind het zo raar...sinds ze in het water is geweest is het weer raak. Ik had het gewassen met Betadine en Imaverol en het werd allen maar erger. Ik zit te denken aan een grasallergie of iets wat in dat water zat. Nagoed...hoe dan ook...tis weer lekker mis Verdrietig

Zal morgen even een verslag schrijven!!!

KimB

Re: Morgen met Lady naar de Homeopaat!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:34

Aaahh,, das minder! Eerst gaat het de goede kant op, en nu weer bergafwaarts.

Nu maar hopen dat die homeopaat kan helpen en dat alles weer beter wordt Ach gut ..

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:36

Een homeopaat die op zondag werkt?? Lekker professioneel.....

elady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-05 19:56

Tja...kennelijk kan hij ook op zondag (heb er niet eens overnagedacht) Lachen

Hoop wel dat het een goede is!

KimB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 20:29

elady schreef:
Tja...kennelijk kan hij ook op zondag (heb er niet eens overnagedacht) Lachen

Hoop wel dat het een goede is!

Haa, dat zal toch wel?!

Bij ons op de stoeterij komt morgen (zondag) ook een professionele fotograaf,, maarja kun je niet echt met elkaar vergelijken.

Wel laten weten hoe alles verlopen is hé!

carow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 10:47

van het water zal het echt niet komen, het water is nu nog schoon.
Pas als het weer heel heet is geweest komen er allemaal dingetjes in het water.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-05 12:02

Wel als een paardje vrij gevoelig voor natte benen. Dat water is niet altijd schoon. Het had gewoon goed afgedroogd moeten worden en dat is niet gebeurt. Nagoed...ga zo naar de homeopaat!!!!!!!