Om 9u aangekomen op de manege, heb ik een beetje mijn spullen klaargelegd en Tink gepoetst. Daarna is ons mam even de trailer komen halen en ermee naar huis gereden om de banden op te pompen want de trailer was al tijdje niet gebruikt. Toen ze terug kwam hebben we alle spullen in de auto gelegd en heb ik Tinkerbell klaar gemaakt voor de reis, transport beschermers om
Ik had al 30 gerekend op het laden, omdat ze vorige keer zo moeilijk deed maar ik dacht misschien komt t dat ze vorige keer niet laadde doordat er al een paard op stond toen. Nu hadden we een 1,5 paards trailer tot onze beschikking.
Nou t was echt een regelrechte ramp, ze zag die trailer al en begon meteen de piaffe te doen
Nou ik zag t alweer zitte

Nou na 10tallen pogingen loopt ze mij ineens vol omver, ofja tegen mij op! Ik dacht dat t wel mee viel, alleen ff later begon mijn hak te bloeden en deed me voet verschrikkelijk pijn
daar was ze vol op gesprongen (aan de zijkant)Toch ff doorgebeten en eerst Tink erop willen hebben. Toen was ze al wat rustiger en toen zette ze steeds 2 beetjes erop maar dan sprong ze weer terug. dus ik Lisa (mijn groom;) ) Tink in haar handen geduwd en ben ik er met zweepje achter gaan staan. Ik hoefde haar niet aan te raken en ze liep er zo op
Zijn we maar 20min mee bezig geweest dus dat gaat nog

Nou toen eindelijk op weg! Ons mam had nog nooit met trailer gereden dus dat was wel spannend maar t viel allemaal erg mee!!
We kwamen daar al om 12u aan
terwijl we er om 1u pas moesten zijn
Maargoed daar even naar de Ehbo gegaan want me voet deed erg veel pijn en was erg bang dat ik wat gebroken had!!Nou bleek t gelukkig dat t alleen zwaar gekneusd was
dat heb ik weer!! Goed begin van de dag!Nou tot 12.20 daar gezeten met coolpack, en toen voor in de foyer gaan zitten, daar heb ik even een meisje gemeet van msn
erg aardig meisje!Toen kregen we om 13.00 toespraak van marion schreuder, die vertelde wat we die dag gingen doen.
Nou we begonnen met een testje over je paardenkennis, Ik vond hem best makkelijk, wel soms wat rotvragen maarja.
Toen hadden we een gesprek met een leraar, oja ik had trouwens Van de Ent!
Vrij positief gesprek!
Toen moesten we om 14.30 in de rijbaan komen, ik was er netjes om 14.25, mocht al opstappen, de rest was er pas om 14.55!! dus ik had al 25 losgestapt voor we begonnen!
Toen moesten we wat rijden, stap draf galop, wat overgangen etc. Ik vond t niet goed gaan, Tink liep niet echt lekker voor mijn gevoel, toch vonden de mensen aan de kant dat hij netjes liep. Zo zie je dat t voor t oog wel netjes kan zijn maar rijtechnisch niet

Nou toen zadels gewisseld voor t springen, ik zat op een zadel waar ik nog nooit op gereden had
dus dat was lekker
Toen moesten we springen, en toen begon de ramp, hij wou al meteen niet
Allemaal stijgeren enzo
toen werden de balken plat op de grond gegooid en toen sprong hij er een kilometer overheen
(heb ik foto van) dus toen weer kruisje, maar nee hoor hij vertikte t! Dus toen nog een kjeer op de grond en daarna laag kruisje dat ging goed, dus daarna moest ik stijltje er achter aan maar nee hoor weer niet
ik kon hem wel schieten! Daarna moest ik nog 1x kruisje en toen mocht ik stoppen. Hij zij dat t aan de vaders lag Peter Pan en daarachter Pilot allebei zo ondeugend als iets
dat is t voordeel van een springruiter die weet dat ook 
Nou toen afgezadeld, en naar de foyer moeten komen.
Toen werd iedereen om beurten bij hem geroepen, 2 meisjes voor mij waren aangenomen en toen moest ik......
Nou hij zei dat hij een beetje door t raar doen met springen heen had gekeken en dat ik mocht komen
:D:D joehoe
ik moest er alleen wel aan werken dat ik rustig bleef en niet me geduld verlies, maar dat komt wel goed
:DNou ik helemaal blij
toen Tink uit de stal gehaald en weer poging tot trailer laden, maar ze vertikte t weer, liep gewoon over je heen etc toen had een man aan 1 kant longeerlijn vast zodat ie daar er niet afkon en wat doet hij 1e poging meteen erop!!!
Nou toen terug reis, allemaal goed verlopen etc
nu staat ie weer lekker in zijn stalletje 
Nu wel een ontzettend zere voet
Fotos komen zo