Ik kwam heel erg veel over de vloer bij de mensen van wie Lies officieel was, elke dag eigenlijk wel... Nu nog steeds veel, want ja ik mis niet alleen Lisa..... Elke keer als ik er kom word ik geconfronteerd met die lege stal, die lege wei. De dag nadat Lisa was ingeslapen hadden we het erover of er nog een nieuwe zou komen. Als ik eraan toe was zouden we opzoek gaan naar een nieuw paardje voor mij.... Geen vervanging voor Lies, dat zou niet eens kunnen, ze was zo apart... maar een maatje, iets waaraan ik me weer kan hechten. We zijn wezen kijken bij een haflingermerrie in Duitsland, maar dat was niets voor mij. Wel een mooi paard opzich, rijtypisch gebouwd, maar er zat geen rem op en ze was erg druk.
Daarna gingen we naar arnhem, waar een leuke haflingermerrie stond, maar helaas zonder papieren.... Ze had er nog een, maar die wilde ze eigenlijk zelf houden. Toch ben ik erop geklommen en wow wat een paard.. heerlijk licht in de mond, goed aan het been en ik kreeg overal een enthousiast "ja" op. Vandaag gaan we er bij een kijken in Woudenberg, en morgen weer terug naar arnhem.. morgen zal ik het dus waarschijnlijk weten...! Hihi die vrouw in arnhem dacht al dat het mn ouders waren...

Ik hoop dat ik een nieuw leuk paardje vind waar ik mee aan de slag kan..