Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
irish_lady schreef:Zo ben jij ook geweest![]()
Nouja hopen dat ze niemand meer lastigvalt!
Esmeralda schreef:irish_lady schreef:Zo ben jij ook geweest![]()
nou ik dus niet, had echt het lef niet om naar iemand toe te stappen en te vragen mag ik op je paard, of mag ik hem aaien. Maar de kids van tegenwoordig zijn helaas erg mondig (lees brutaal) en doen gewoon wat ze in hun hoofd hebben.
Sommige kunnen idd erg overdrijven, maar andere zijn super lief
Miss_Montana schreef:KindnessM schreef:
En wat die stenen betreft, reken maar dat ik laaiend was, jeetje herkende me zowat niet terug zeg, stond toen echt te kijken van mezelf!
Enne ze had een paarse rijbroek, haha
oow OK!!!!
Citaat:nou ik dus niet, had echt het lef niet om naar iemand toe te stappen en te vragen mag ik op je paard, of mag ik hem aaien. Maar de kids van tegenwoordig zijn helaas erg mondig (lees brutaal) en doen gewoon wat ze in hun hoofd hebben.
Sommige kunnen idd erg overdrijven, maar andere zijn super lief
do4evah schreef:Uh.... Gooien PENNY-meisjes stenen naar dieren?
>;)
Volgens mij niet, tenminste toen ik zelf nog een klein, lief penny meisje was deed ik dat niet.
Alle dieren waren even lief dacht ik destijds, en ieder paard, hoe wild ook, zou getemd kunnen worden tot het braafste Z-paard van stal, waarmee je ook nog eens supertof over het strand kon galopperen met zijn superlange manen, en natuurlijk je mooie dekje bijpassend bij je bandages.
Ach ja... die tijd was best leuk en onbezorgd, toch?
Maar even weer on-topic: ze kunnen best irritant zijn ja.
Advies: gewoon negeren
) en ze had em ook nog is gekocht voor heel weinig geld.Nu heeft een vriendinnetje van haar (zelf 13) een zwart jong paardje gekocht..vond ik op zich onverantwoord maar dat meisje is echt serieus met rijden bezig en kan het eigenlijk heel goed.Ja ok , ze wou hem toen ze hem kocht nog hengst houden en zelfs black beauty noemen..en ja soms is ze er te zacht mee,maar da's de leeftijd he
we zijn allemaal zo jong geweest.In ieder geval nu heeft die snotaap (meisje van 11) haar pony verkocht en een superjong paardje gekocht (6 jaar, maar hij heeft nooit iets anders gedaan dan op de wei gestaan..juist zadelmak dus van karakter jong) gewoon omdat haar vriendin een paard kocht.Nu dit paardje is ook vrij goedkoop geweest en eigenlijk maar juist paard ,dus eerder pony als je hem ziet maar daar gaat het ni om.Het feit is dat meisje kan totaal niet rijden,is altijd heel bruut met het paard..rijd er ook niet graag op (want ja zij wou een zwart Z paard en dacht waarschijnlijk ik train dat beesie wel is ff op..maar zo simpel is het ni he).Ze laat hem gewoon los staan (in een gang met de deur naar buiten open..dus als er iets gebeurt zou het paardje gewoon weg zijn)Ze jaagt hem constant op en rijd er nu nog maar amper mee (omdat hij niet loopt zoals ze wil)
en heb ik nu te maken met een penny?
)
en jah dat is nu hun nieuwe pony, loopt M-dressuur springt 1.20m en is natuurlijk een hengstje
miss_vicious schreef:Ze gaat de piste binnen en begint aan andermans teugels te trekke om te laten zien hoe je echt rijd ..(volgens haar dan)
Doet ze dat met goedkeuren van die mensen of zomaar pats boem uit zichzelf... Ik word niet gauw giftig maar als iemand zonder toestemming aan mijn paard gaat lopen rukken en plukken dan hoop ik toch voor ze dat ze heel hard kunnen rennen...
Dat is iets dat ik echt niet accepteer, niet van kinderen en niet van volwassenen.
) opgegeven op een forum als haar eigen paard..
:
. lastige meisjes... kan je niet naar de staleigenaar stappen?