Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
irish_lady schreef:Zo ben jij ook geweest![]()
Esmeralda schreef:irish_lady schreef:Zo ben jij ook geweest![]()
nou ik dus niet, had echt het lef niet om naar iemand toe te stappen en te vragen mag ik op je paard, of mag ik hem aaien. Maar de kids van tegenwoordig zijn helaas erg mondig (lees brutaal) en doen gewoon wat ze in hun hoofd hebben.
Sommige kunnen idd erg overdrijven, maar andere zijn super lief
Miss_Montana schreef:KindnessM schreef:
En wat die stenen betreft, reken maar dat ik laaiend was, jeetje herkende me zowat niet terug zeg, stond toen echt te kijken van mezelf!
Enne ze had een paarse rijbroek, haha
oow OK!!!!
Citaat:nou ik dus niet, had echt het lef niet om naar iemand toe te stappen en te vragen mag ik op je paard, of mag ik hem aaien. Maar de kids van tegenwoordig zijn helaas erg mondig (lees brutaal) en doen gewoon wat ze in hun hoofd hebben.
Sommige kunnen idd erg overdrijven, maar andere zijn super lief
do4evah schreef:Uh.... Gooien PENNY-meisjes stenen naar dieren?
>;)
Volgens mij niet, tenminste toen ik zelf nog een klein, lief penny meisje was deed ik dat niet.
Alle dieren waren even lief dacht ik destijds, en ieder paard, hoe wild ook, zou getemd kunnen worden tot het braafste Z-paard van stal, waarmee je ook nog eens supertof over het strand kon galopperen met zijn superlange manen, en natuurlijk je mooie dekje bijpassend bij je bandages.
Ach ja... die tijd was best leuk en onbezorgd, toch?
Maar even weer on-topic: ze kunnen best irritant zijn ja.
Advies: gewoon negeren
miss_vicious schreef:Ze gaat de piste binnen en begint aan andermans teugels te trekke om te laten zien hoe je echt rijd ..(volgens haar dan)