nieuw zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny4life

nieuw zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-05 17:30

3 maanden geleden was ik helemaal blij met mn nieuwe thorrowgood fish zadel, zo'n zadel die je kan verstellen..maar na een tijdje ging ie verschrikkelijk zakken! wat bleek? ik heb n zadel met n productie fout waarvan de boom veel te wijd was gemaakt..

nu eindelijk vandaag heb ik n nieuw zadel gekregen, ook van thorrowgood maar dit keer niet de fish, die wordt tijdelijk niet meer geleverd nu heb ik geloof ik de griffin voor de bredere warmbloed, ik heb geen brede pony maar wel een met n moeilijke rug en een lage schoft vandaar..ik heb er niet mee in de bak kunnen rijden door dit verrotte weer maar de leverancier heeft m helemaal gecheckt op mijn pony en er kan weer een hele hand tussen de voorkant! ik heb er lekker mee naar huis gestapt en hoop dat ik nu eindelijk eens geluk heb (al mijn 5e zadel in 4 jaar!) nog meer mensen met n thorrowgood zadel? groetjes

Georgette

Re: nieuw zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 20:20

Eindelijk heb je weer ee goed zadel! Hopelijk blijft ie ook goed dit keer! Lachen

Shasadee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 14:39

5 Zadels in 4 jaar??? wat veel, waren ze allemaal van Thorrowgood, een productiefoutje kan een keer maar 5 zadels is wel een beetje boel? Hoop dat je er dan nu wel geluk mee hebt.

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 22:02

nee dit is dan de tweede van thorowgood, de rest waren andere merken! ja ik hoop dat t met deze ook beter gaat!