2 Februari plaatste ik hier een topic dat ik een paard had gekocht:
viewtopic.php?f=15&t=363755&st=0&sk=t&sd=a
Hij was helemaal goedgekeurd en ik zou hem eind februari ophalen.
Nu wilde ik hem graag laten chippen, omdat je een paard zonder chip niet meer mag vervoeren. Sandra (huidige eigenaresse) was het hier natuurlijk mee eens en had afgelopen dinsdag de dierenarts laten komen om hem te laten chippen. De dierenarts ging eerst even met het apparaatje over zijn hals om te controleren of hij toevallig toch niet al een chip had. En ja hoor, piep piep.

Hij heeft dus al een chip en nu blijkt hij ook papieren te hebben! Hij is een Ulft x Cartoonist xx en heet in het echt Dynamite. Alleen schrokken we allebei heel erg, hij is namelijk niet 13, maar 19,5 jaar

Sandra wist hier dus ook absoluut niks van en zij heeft hem als 12 jarige gekocht vorig jaar, terwijl hij toen dus eigenlijk al 18 was
Echt zoooooo banketstaaf. Nu hebben we het er over gehad, en ik heb besloten om hem toch te kopen. Hij is kerngezond en spijkerhard. En ik kan nog ontzettend veel van hem leren! Ik heb al de hele tijd het idee gehad dat dit hét paard voor mij was, dus ik doe het toch.
Uiteraard met een aangepaste prijs 
Het leuke is dat we een oproepje hier op Bokt hadden geplaatst of iemand hem toevallig kende, en we hebben dus iemand gevonden die hem kent! Ze had het meteen over zijn litteken op zijn zij, dat kan dus niet missen, dat moet hem zijn
Ze ging proberen achter het adres van de eigenaresse te komen die er vroeger Z-dressuur mee heeft gereden! Echt gaaf!Dit is de link van dat topic:
viewtopic.php?f=22&t=370055&hilit=
Hij komt dus nog steeds eind februari naar mij toe
Ik ga meteen lekker met hem aan de slag, heb me al weer opgegeven voor lessen in maart 
Sorry voor het lange verhaal, ik had jullie gewaarschuwd
maat het goede is dat ze kroonmerrie is!