Hoe dom kon ik zijn..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Saar01

Hoe dom kon ik zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 20:23

Vandaag was het prachtig weer dus ik dacht laat ik eens een buitenritje maken voor de afwisseling.
Het ging eerst allemaal goed de paarden waren lekker rustig.
Tot ik opeens een leuk weiland zag..dus even draven daar natuurlijk Vork
Ze begon al steeds harder te draven en dan opeens maakt ze een rare sprong.
Het zadel hing ineens een heel stuk naar links...ik probeerde het nog weer terug te schuiven.
Maar het werd alleen maar erger...op het laatst hing ik helemaal aan de zijkant.
En Korita ging steeds harder draven...ik kon dus echt niet meer blijven zitten want het begon steeds erger te schuiven.
Dus daar lag ik in dat grote weiland..Korita was eerst echt niet van plan weer te komen.
Dus begon als een gek door dat weiland te crossen met het zadel bijna onderaan haar buik.
Ik was inmiddels opgestaan en haar natuurlijk proberen te krijgen want aan de zijkant van die wei was een snelweg Nagelbijten / Gniffelen
Maar nee Korita was echt niet van plan te komen en rende het weiland uit op naar de snelweg Nagelbijten / Gniffelen
Ik geloof dat ik nog nooit zo bang ben geweest Scheve mond
Gelukkig Hinnikte Vreya (Het andere paard dat mee was) en begon ze wat rustiger te draven.
Lisette op vreya ging er snel heen en pakte Korita.
Wat was ik blij...
Ik heb m'n lesje wel geleerd..meestal singel ik ook wel aan voordat ik ga draven ofzo.
Maar ik was het vergeten..echt zo ontzettend dom Gestoord
Gelukkig had Korita niks en ik zelf ook niet het zadel is ook nog gespaard kunnen blijven...het is dus goed afgelopen en ik controleer in vervolg wel de singel voordat ik ga draven Knipoog
Het zadel heeft nooit 100% gelegen maar er lijkt wel geen 1 zadel bij haar te passen.
Dit zadel lag tot nu toe het beste..alleen dan had ik wel aan moeten singelen Hamer

Sukana

Re: Hoe dom kon ik zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 20:32

Ik zou me ook dood schrikken! Clown
Ach.. je hebt vandaag geen saaie dag gehad Knipoog

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 20:38

Jemig ik zou ook erg geschrokken zijn, vooral als ze richting drukke weg gaan...dan zie je alle beelden die kunnen gebeuren al voor je.
Gelukkig is het goed afgelopen.

Ik had straks ook toen ik afstapte dat ik dacht...oei schuift toch iets te makkelijk....gelukkig geen last van gehad onderweg...

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 23:17

Ik denk dat je nooit meer vergeet aan te singelen...
Wat zal je geschrokken zijn zeg Bloos!
Ben je verder nog wel heel?

Saar01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-05 00:01

@JoanneArnhem...idd ik zag het al helemaal voor me hoe zij over die snelweg croste...ze zou echt niet evne wachten als er een auto of vrachtwagen aankwam Nagelbijten / Gniffelen
en dan wil ik niet weten wat er verder zou gebeuren Scheve mond

@bliksemluver..nee dat zou ik inderdaad nooit meer vergeten..tenminste niet meer als ik op buitenrit ga Nagelbijten / Gniffelen
nee ik heb verder niks...ik ben ook erg blij geweest dat ik m'n cap op had Scheve mond

bogie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 09:12

Oei, gelukkig is alles goed afgelopen.

Ik hoop dat je er zelf alleen met de schrik vanaf bent gekomen.

Verdrietig En zo zie je maar weer eens waar de singel voor dient.

Svdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 10:18

Jee jullie hebben wel een geluk gehad dan zeg. Gelukkig dat er niks meer is gebeurd. Jij zal in ieder geval niet meer vergeten aan te singelen.

jedine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 11:06

jeetje dat is eigenlijk niet om te lachen op dat moment...

Ik stap ook weleens af en dan denk ik o oliebol singel had met gemak een gaatje strakker gekunnen...Heel fijn zo een die zn buik uitzet en dan nog een ruiter erop die onder het rijden weleens vergeet om nog een keer aan te singelen Koe

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 13:20

zo das minder, maar het is goed afgelopen!