Een appaloosa hengstveulentje.
Zie de volgende topics:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=15&t=367981&hilit=
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=15&t=368355&hilit=
We gingen vanochtend al om half 8 naar stal toe om de trailer op te halen die we mochten lenen.
Het ging allemaal goed met aankoppelen enzo (we rijden niet zo vaak met een trailer achter de auto)
En toen we de trailer aangekoppeld hadden gingen we rond 7.50uur op weg naar hazerswoude, dat ligt vlakbij leiden.
Ergens bij de meern zei mijn vader ineenkeer dat de lampen van de auto het niet meer deden.
Dus wij zijn bij het eerste de beste pompstation gestopt om te kijken.
Maar ze deden het gewoon (volgens mijn moeder)
Nou, we reden dus weer verder.
Maar onderweg knipperde een vrachtwagen chauffeur naar ons dat de lampen het niet deden.
Dus weer bij een pompstation gestopt.
Nou, ik zag het al helemaal gebeuren hoor, we zouden de pony vandaag niet gaan halen.

Er was dus een zekering gesprongen.
Na lang stilstaan en kijken hoe we de zekering moesten vervangen hebben we die mensen maar opgebeld om te vragen of dat we hem volgende week mochten komen halen.
Want om nou met een trailer en een auto zonder lampen te gaan rijden?
Gelukkig mag hij nog blijven staan.Dus we gingen weer met een lege trailer en lampen die het niet deden op huis aan.
Mijn vader wil eigenlijk liever niet meer met een trailer achter de auto rijden als het zo ver is.
Dus ik zag mijn fijne dag al letterlijk in het water vallen

Dat is dus ook gebeurt, want we konden onze nieuwe mannetje niet ophalen vandaag.
Toen we thuis waren heeft mijn moeder de man gebeld van de stal waar Micky staat (waar ik op rijd)
Misschien dat hij vandaag wel mee kon rijden en anders een andere keer.
Hij zei dat hij best wel mee wilde rijden, maar vandaag kon hij niet want hij had aan zijn vrouw belooft om naar de hengstenkeuring in belgie te gaan.
Maar hij kon woensdag wel mee!
Dus wij die mensen weer gebeld en woensdag middag gaan we hem halen.Ik ben zo blij dat hij toch nog best wel snel naar huis komt....
Dat word lachen woensdag als we hem gaan halen.
Want die man heeft zo'n hele grote jeep/terreinwagen en een 2 paards (!) trailer. Hahahahaha.
En aangezien het voor zo'n kleine uk niet echt veilig is om hem vast te zetten mag hij lekker los door een 2 paards trailer wandelen.
Het is wel loze ruimte waar je dan mee rijdt, maar zo komt ons ventje tenminste thuis en daar ben ik blij mee.

Maar dan komt ie ietsje later! Dat geeft toch niet!
...