Laine op wedstrijd!! (Wedstrijd giro 555)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Laine op wedstrijd!! (Wedstrijd giro 555)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-05 22:21

Jaja Clown.Mijn pony ging op wedstrijd onderling wel maar wel op andere locatie Lachen..Kath_ van bokt reed haar niks voor mij maar vind het wel erg leuk dat ze mee doet Lachen.

Half 5 ging mijn wekkertje zaterdag morgen Clown.Moest om zes uur op stal zijn en toen nog douche,spullen zoeken Vork lekker op tijd..Maar goed rond 6e haalden kathleen en mams ook vroeg op .Mij op en gingen we naar stal lekker in het donker beiden paarden nog even aan de longe gedaan en springschoentjes om ,transport beschermers en om zeven uur denk ik stonden ze op de trailer klaar om te gaan Cool
Was dikke twintig minuten rijden en Laine en Loe waren nogal aan het wiebelen maar we kwamen goed en wel aan Knipoog.Paarden eruit gehaald en ze op box gezet Pling

Daarna zijn we naar binnen gegaan om wat te doen,en hebben we het hele terrein nog aan geveegd.Om 10 uur starte de eerste en moest alles helemaal spik en span zijn en de parkeerwacht op zijn plek staan,kraampje klaar..(wedstrijd voor giro 555)Maar netjes op tijd ging alles van start.Proefjes betaal*5,55 Knipoog*.En om half 11 ben ik Laine uit der stal gaan halen en heb ik der gepoetst nog even staart gekamt en dekje er op zadeltje en hoofdstel in.Nog even knotten netjes gedaan en klaar om in te rijden..Kath ging eerst in de buitenbak los rijden was ze opzich zeer lief alleen wel druk was ze maar is niet zo gek Knipoog.Dus toen is ze binnen los gaan rijden en er vielen er wat uit dus niet zo lang daarna ging een dochter van stalgenootje de ring in en daarna mocht Laine Cool en heb ik snel der bandages af gedaan .Ze vond de spiegels wel eng ze had zich zelf nog nooit gezien zeker Knipoog.Maar was wel druk maar braaf zelfs halthouden ging voor haar doen erg braaf Lachen!!!.Wel fouten maar dat gaf niet ze liep en braaff Lovers.Mijn knappe merrie!!
Ik verwachte er niet veel van maar dat hoefde ook niet ,was voor de ervaring en hopelijk vond kath het ook leuk.Met de prijsuitrijking waren er 5 met een prijs maargoed zou ze wel niet bij zitten want zaten zeer nette proefen bij!.En ookal deed ze a/b dat was moeilijk genoeg voor haar Lovers.Maar toch was Laine vierde geworden met ik dacht 163 8-) Stoere pony!
Ben helemaal trots op der Lovers.

Verder was de dag een succes!.Om twee uur was er nog een koor dat kwam zingen en er stond een winkeltje en waren vier loterijen over de dag verdeeld allemaal voor het goede doel om een uur of zes was er dan voetbal in de binnenbak en om zeven uur werd het springen opgebouwd en was er nog tot tien uur springen! Lachen
En daarna nog een dj en de wethouder kwam het geld in ontvangst nemen Ja..Van een voorlopig bedrag van toch wel ruim over de 3000 euro!!Toch een zeer mooi bedrag en het word zoiezo nog meer maar het preciese bedrag weet ik nog niet Ja!!

Als het verkeerd staat moet het maar verplaats worden sorry Knipoog

Fleda

Re: Laine op wedstrijd!! (Wedstrijd giro 555)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 23:12

Goed zeg! En wat een bedrag zeg! Goed!

Brave Laine he! Superpony!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 11:05

Goed van Laine hoor Cool ! Wordt nog wel een dressuurtoppertje die draver Tong uitsteken!

En echt veel geld joh! Party!! Hebben jullie goed gedaan OK dan! !

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 18:57

Goed zeg! Gefeliciteerd! OK dan!

Wat een geld trouwens, echt goed! Ja

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 21:47

Ohw wat goed,
Dravers rulezzz