In mij vorige topic over een shet in de tuin zal iedereen wel inmiddels gelezen hebben.zo niet is hier het topic. viewtopic.php?f=15&t=363013
Ik kreeg donderdag een mailtje van iemand van stal waar die vrouw staat,dat ze plots mn shet weer verkoopt..Maar het was de bedoeling dat hij daar bleef omdat hij anders weer een nieuwe eigenaar kreeg en dat werd dan zn 10e!
Dus ik gelijk gebelt naar die vrouw en ja hoor het was waar,hij werd verkocht.Zonder enige afvragen heb ik gewoon opgehangen niks kon me meer schelen.
Ik mn pa opgebelt dat we hem terug kopen en weer zelf houden!!
maar zonder resultaat en het mogt niet!Ik kwaad,maar de volgende dag zei hij regel dat beest anders wurg ik je!
Dus ik die vrouw opgebelt en ja hoor ik mag hem weer halen ..
Zo dagen verstreken en kon geen vervoer regelen maar hij moest vandaag weg anders zal het toch de slacht worden!Dus dan maar met een bestelbusje van ons
Wij snel plank gezocht en opweg vandaag,Maar affijn we waren verdwaalt dus gaven we het op.
Maar goed we probeerde het nog 1x en daarna gingen we terug!En ja we hadde het gevonden.
Daar aangekomen mn shet gezocht en ja hoor staat hij daar in een buitenbox net met zn hoofdje boven de staldeurtje en heel zielig te kijken,ook zn stal was drijnat van de zeik
Goed snel zn halster en touw gepakt en hem en in de bestelbus,en geweldig wat hij vond de heletijd door het raam kijken en auto's bespotten!
eindelijk waren we weer thuis en ging gelijk met zn vriendjes spelen op zn nieuwe stal.
Gelukkig hoeft hij nu niet meer weg!
Susanne.
Goed man! Da's ook niet leuk voor dat shetje als hij daar alleen maar in de drek staat...
Mooi dat je vader toch nog zei dat je hem terug kon kopen! Wauwie, echt leuk! Net zo'n cinderella storie. 
ik ben zelf ook al een tijd bezig om iets te vinden, maar nog steeds zonder succes..
)