Jah die draver van mij die kan er wat van.
Ik kwam vanmiddag op het heldere idee om even met Kindness een rondje langs de wei te gaan stappen (doe ik vaker)
Dus heb, Kindness even een plukkie hooi, leadrope over zn bollie, deken af.... poetsen, hoofdstel om en rijden maar....
Ben ik er net opgeklommen en rijd ik bijna bij de stal van de buurman (100meter verder) komt de buurman ineens na buiten... Kindness was al kijkerig, dus die schrok zich het apezuur... die draaid zich om... staat even stil en galopeerd zo uit stilstand aan in galop om vervolgens in rendraf naar huis te gaan (is dus maar 100meter)
Nou zal ik je vertellen dat ik m wel even kneep aangezien ik er zonder zadel op zat...
Maar ik ben blijven zitten... lang leve de shetlander waar ik op heb leren rijden en lang leve Kindness zn lange manen...
Maar goed, ik er af, terug naar de buurman... Kindness heftig snurkend.... heeft de buurman me er weer op geholpen en ben ik verder gaan rijden, niets aan t handje en Kindness Liep, die liep... een Z proef hadden we zo gedaan hahah

Maar goed, heb m toch maar in de wei even zn overtollipe energie eruit laten rennen...

Hij liep zo mooi. ik groeide gewoon van trots.... en je had die voorbijgangers is moeten zien:
Woow is dat een KWPN hengst??? Ikke: Nee een draver ruin

Zo ikke dus erg trots dat ik moest t ff hier kwijt!!!!
Dit zijn fotos van Kindness in Oktober... zo ongeveer liep hij!