Doei lieverd, we hebben veel plezier gehad...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Haagsemeid

Doei lieverd, we hebben veel plezier gehad...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 16:38

Nee ze is gelukkig niet dood, maar het klinkt vreemd, voor mijn gevoel is ze dat wel. Hoe alles zo abrupt en bot is verlopen.

Tijd terug kreeg ik te horen van de eigenaresse dat ze eraan zat te denken Marilyn te verkopen of te laten leasen. Ik wou opzich mee verhuizen mits het niet én veel geld zou kosten én niet ver zou zijn.
Ik ga niet voor 1x per week krom liggen (ik studeer nog)
Oké geen respons meer op gehad. >;)

Totdat er ontdekt werd dat er onder een andere naam een advertentie stond waarin Marilyn aangeboden werd om te leasen. Ik wou nog een beetje nuchter blijven, het kon nog een tijdje duren.

Marilyn stond met het paard van Jenna in de wei. Ik hoorde van haar deze week, dat Marilyn zaterdag (gister) de wei uitgehaald zou worden.
Ik heb nooit te horen gekregen dat er een advertentie was van de eigenaresse en diep in mijn hart wist ik al dat er vast iemand gevonden zou zijn.
Ben donderdag geweest, heb geknuffeld en foto's gemaakt, maar toch met het idee achja ik zal der vast nog wel zien.
Niet dus, gister is ze opgehaald en dit was het dan.....na 8 jaar veel plezier te hebben gehad.
Ik ben er best kapot van en begrijp de situatie wel, maar het is allemaal zo bot verlopen. Waarom nou een valse naam ik ben niet gek! Waarom sms je niet ver van te voren dat ze gister de wei uitgehaald zou worden?

Ben een beetje boos, maar veel meer verdrietig.
Doei lieverd, zal je nooit vergeten na die 8 jaar.........
Sorry moest het echt even kwijt!

Afbeelding

Minte

Re: Doei lieverd, we hebben veel plezier gehad...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 16:41

Hallo,!

het is altijd heel moeilijk om afscheid van een paard te nemen.
Heel veel sterkte met dit moeilijke afscheid

Groetjes, Minte

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 16:43

dat is niet leuk na die 8 jaar krijg je haar dus niet meer te zien?

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 16:50

heey

wat erg voor je

je kon dus de eigenaar van je verzorgpony dus niet echt vertrouwen
kon ik ook niet en zij had hem ook verkocht terwijl ik hem eerst zou kopen.
ik weet niet wat zulke mensen willen bereiken in hun leven.
mensen verdrietig maken ofzow....

nou ja ik hoop dat je snel niet meer verdrietig bent

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 16:51

jeetje wat krom zeg
beetje banketstaaf om je niet op de hoogte te brengen
veel sterkte ermee

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 17:04

Allemaal heel erg bedankt! Nee krijg der niet meer te zien, ik mag een keer mee als ze erheen gaat, maarja zij heeft het druk en ik ook, dus wordt erg lastig

Sapphire

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 17:09

jeetje je leest de laatste tijd wel heel vaak op bokt dat iemands verzorgpony zomaar verkocht is..
veel sterkte!

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 17:13

heey wen
wat poedersuiker voor je van mer
jullie paste goed bij elkaar en je stond altijd voor d'r klaar!!
maar is ze nu verkocht of verleast?
heel veel sterkte
en vind eerlijk gezegt echt een rotstreek van de eigenaaresse.
spreek je wel weer
(ps:ben trouwens Jennifer van stal)

serenta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 17:23

Ik snap niet dat als jij hem al 8 jaar verzorgt dat er geeneens een tefefoontje af kan dat ze weg zou gaan. Dat is toch het minste wat je kan doen. Ik heb een aantal weken geleden ook mijn pony verkocht waar omdat ik te groot voor was en dus 2 meiden op had rijden. Ik heb het beide gemeld dat die te koop kwam te staan. En bij elke koper een belletje gegeven dat er iemand kwam (en erna hoe het was afgelopen) Ze hebben zelfs meestal voorgereden. Toen die uiteindelijk verkocht was (ben zelf ook niet een makelijke!!!) En die mensen hem eerst op zondag zouden komen halen wilde ze ineens liever op donderdag komen halen dus ik heb gelijk beide meiden gebeld zodat ze afscheidt konden nemen!!!! Oke ik kreeg er 1 niet te pakken (die was aan het zwemmen) maar de andere wel. Ik vind zelf dat ik zo met die meiden netjes om ben gegaan ze hebben net zo veel recht om dat te weten!!!

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 18:04

Het klinkt een beetje als stank voor dank. Vind het wel heel erg banketstaaf dat de eigenaresse jou helemaal niks heeft verteld, ze kan zich toch wel een beetje in jou inleven?! Zag op VMR een topic dat je wil weten waar ze nu staat, hoop dat je daar achter kan komen en haar dan nog eens op kan zoeken. Veel sterkte! Ga je nog opzoek naar een nieuw verzorgpaard?

vivanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 18:07

Echy banketstaaf dat ze niets heeft gezegd tegen jou. Sterkte ermee!

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 18:43

He wat banketstaaf zeg!
Maar ik herken de situatie wel.
Bij 2 paarden. Bij het 1e paard wat er weg ging wist ik dat er problemen waren met de ex vamn de eigenaar. Die had de papieren van het paard en eiste haar ook op. En dat is haar gelukt
Ik kreeg een half uur van te voren te horen dat ze weg ging.
Het andere paard, keramiek, is zomaar in een keer verkocht. Ik was een zondag ochtend nog op de manege geweest. *manege met pensionstalling* En dinsdag avond kwam ik er weer om te lessen met keramiek. Normaal liep ik altijd meteen het stal gebouw in maar die keer niet. Ik kreeg het te horen van iemand anders dat ze was verkocht. Ik wist niet eens dat ze te koop stond! Nu staat ze ergens in Belgie.

Tetris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 19:34

Ah wat banketstaaf zeg..! Vind dat echt niet netjes gedaan van de (vorige) eigenaresse...
heel veel sterkte

ik heb ook een keer iets dergelijks gehad. Ik reed als enigste op een paardje van een stoeterij. Daar was ik heel erg gehecht aan geraakt, en op een dag kwam ik daar, en was hij er niet meer
Oke, het was een stoeterij, ik wist dat de paardjes daar ooit ook weer verkocht zouden worden.. Maar dat kan me toch wel verteld worden? ik heb niet eens afscheid kunnen nemen.

Zulk soort dingen vind ik echt heel raar..

Gelukkig had je het al een beetje gevoelt en heb je toch een beetje afscheid kunnen nemen..
Maar het blijft erg..
Heel veel sterkte!

ks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:14

zo nu hier de eigenaresse,

ik heb hier nog nooit wat opgezet maar nu moet ik toch echt even wat rechtzetten!!!
wen, je wilde meebetalen??? zo heb je het tegen mij nooit gezegd... maar goed. ik heb je een keuze gegeven, of we zochten er iemand bij en we deelde de kosten door 3, of ik ging haar verkopen of laten leasen aangezien ik zwanger ben van mijn 2de kind en ik geen geld meer heb om haar op een manege te zetten en de kosten alleen op me te nemen, en ik ook geen tijd heb om haar te verzorgen dalijk na de bevalling en met 2 kids. jij hebt zelf tegen mij gezegd dat ik haar dan maar moest verkopen en dat je er vrede mee zou hebben als ze het goed zou krijgen, jij had immers het aankomende jaar ook niet meer zoveel tijd en geen geld.... dus je wist wel degelijk wat er speelde. ook ik vond het een domper dat je na 8 jaar GRATIS verzorgen (op 1 keer de ijzers en een paar wormenkuren na) nu liever had dat mer verkocht werd dan dat je meedeelde in de kosten.
ik heb wel degelijk gezegd dat ik een advertentie zou gaan zetten op marktplaats en die andere naam had een andere reden en dat weet jij ook. dat je het niet eerder hoorde was omdat je in spanje zat, dat vergeet je er even bij te zeggen!!!! jij zou pas vrijdag terug komen en toen is ze ook uit het land gehaald. en je hebt het zaterdag morgen gelijk gehoord, en vrijdag heeft bar haar eruit gehaald dat wist ik ook niet van te voren. als ze er gewoon zaterdag uitgehaald was zoals gepland dan had je erbij kunnen zijn! en had je het van te voren gehoord!
ik heb jaren lang heel veel rekening met jou gehouden en voor jou geen betaalde verzorger gezocht omdat jij haar al verzorgde, dus schilder me nu niet af als bot hier op een openbaar forum... als je wilt weten waar mer staat dan kan je het ook gewoon aan mij vragen en je zou nog met me mee gaan! maar ze gaat weer verhuizen omdat het niet klikt met de paarden onderling en daar moet ik dus nog een oplossing voor vinden.je hoort wel van mij waar ze heen gaat en of ik haar verkoop of verhuur, ik weet het zelf ook nog niet, maar ga me hier niet afschilderen als een of andere botte trut want ik heb altijd rekening met je gehouden, je hebt mer als een eigen paard kunnen beschouwen 8 jaar lang terwijl ik dat heb betaald, dus iets meer respect en dankbaarheid heb ik dacht ik wel verdient!!!

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:23

Sorry, maar zoals dit maar weer eens bewijst.....
Er zijn áltijd twee kanten aan een verhaal.

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:43

oei oei, vervelend als je zo te kakken wordt gezet.....

An0ukJeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 19:14

wat erg voor je! ik hoop voor je dat je hem/haar toch nog een keer te zien krijg!
wat een stom mens zeg !

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 19:26

@ anoukjeee Eerst even lezen wat erboven staat

Volgens mij is het voor jullie alletwee heel vervelend! Sterkte in ieder geval!

Nathalie02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 19:28

JoJz schreef:
Volgens mij is het voor jullie alletwee heel vervelend! Sterkte in ieder geval!

Dat denk ik ook. Allebei veel sterkte.

Berdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 20:11

Oh wat erg,,sterkte dermee,,

Berdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 21:01

voor allebei !

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 07:40

persoonlijke vetes worden niet op bokt uitgevochten.