Hoe alles zo abrupt en bot is verlopen.Tijd terug kreeg ik te horen van de eigenaresse dat ze eraan zat te denken Marilyn te verkopen of te laten leasen. Ik wou opzich mee verhuizen mits het niet én veel geld zou kosten én niet ver zou zijn.
Ik ga niet voor 1x per week krom liggen (ik studeer nog)
Oké geen respons meer op gehad. >;)
Totdat er ontdekt werd dat er onder een andere naam een advertentie stond waarin Marilyn aangeboden werd om te leasen. Ik wou nog een beetje nuchter blijven, het kon nog een tijdje duren.
Marilyn stond met het paard van Jenna in de wei. Ik hoorde van haar deze week, dat Marilyn zaterdag (gister) de wei uitgehaald zou worden.
Ik heb nooit te horen gekregen dat er een advertentie was van de eigenaresse en diep in mijn hart wist ik al dat er vast iemand gevonden zou zijn.
Ben donderdag geweest, heb geknuffeld en foto's gemaakt, maar toch met het idee achja ik zal der vast nog wel zien.
Niet dus, gister is ze opgehaald en dit was het dan.....na 8 jaar veel plezier te hebben gehad.
Ik ben er best kapot van en begrijp de situatie wel, maar het is allemaal zo bot verlopen. Waarom nou een valse naam ik ben niet gek! Waarom sms je niet ver van te voren dat ze gister de wei uitgehaald zou worden?
Ben een beetje boos, maar veel meer verdrietig.
Doei lieverd, zal je nooit vergeten na die 8 jaar.........
Sorry moest het echt even kwijt!

!