Juup was al 4 weken hoefbevangen... Hij kreeg rond 10 uur een koliekaanval en om kwart voor 12 kreeg hij het spuitje...
De oorzaak is onbekend en voor ons ook een raadsel..
De DA heeft vanalles geprobeerd , juup heeft ook 2 liter parafine gekregen maar het hielp niet hij lag in de wei maar opstaan liggen opstaan liggen en kreunen en zn ogen draaide hij steeds weg en t was echt een nachtmerrie, toen zei de DA "ik kan hem niet meer helpen" ik moest een keuze maken of hij naar de kliniek gebracht zou worden en daar acuut geopereerd moest worden voor 4000 euro, dat de operatie zou slagen was een kleine kans...
Of het spuitje.. ik wist meteen dat het de laatste optie zou worden.. kon ook gewoon niet anders.. ik wilde niet dat hij nog meer pijn zou lijden door vervoerd te worden
ik ddus meggy gebeld die is meteen gekomen en hij is toen ingeslapen..
ik heb nog bij hem gelegen en ik weet nog dat ze me omhoog moesten hijsen omdat ik zelf niks meer kon. ik weet alleen niet hoelang ik bij hem heb gelegen maar we waren pas rond 2 uur thuis dus ik denk dat ik daar wel even heb gelegen met hem... het was heel rustig en vredig en terwijl hij zoveel pijn had hij leed echt enorm dat ik er gek van werd.
Lieve juup ik mis je zo erg

14-06-05 , Kuhlberg's Jupiter is 18 jaar geworden