Opvragen winstpunten verongelukt paard

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 11:05

Met het levensnummer van een paard kun je idd de combinatiestanden opvragen (ook handig als een paard met meer ruiters is uitgebracht of als je een paard hebt gekocht en wilt weten in welke klasse je mag starten).

Fijn te horen dat dit paard nooit Z geklasseerd is geweest.

lisa_pluisje

Re: Opvragen winstpunten verongelukt paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 12:53

Hallo allemaal,

De moeder van de eigenaresse had de verzekering opgezegd omdat ze geen zin meer had om de premie voor haar dochters paard op te hoesten.
Vervolgens eist ze bij de verzekering verzekeringsgeld omdat de moeder volgens haar niet de verzekeringnemer was.
Om niet naar de rechter te hoeven heeft de eerste friesche onderling hetpaard maar vergoed aangezien een rechtsgang duurder zou zijn.
Vervolgens kloppen ze bij ons aan om nog meer te beuren.
En wij waren al ziek van het ongeluk, tis vreselijk dat een paard zo aan haar eind moet komen.
Ik wil wel foto,s op mijn profiel zetten maar ik weet niet hoe.
Maar wij stappen dus inderdaad naar de rechter en willen in ieder geval dat onze naam gezuiverd wordt van elke blaam.
Groetjes Lisa

Needje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 16:26

Hoe triest zulke mensen! Veel succes met de rechtzaak!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 10:11

Wat een rotstreek dan zeg.....

Succes ermee!

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 10:33

Wat kunnen mensen toch gemeen worden als er geld i het spel is....

Heel veel succes en setrkte ermee

stalnijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 10:55

was al benieuwd hoe het af was gelopen... succes!!!

Liezel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 11:00

jeetje, sommige mensen denken echt overal geld voor te kunnen vangen!

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 11:08

tienus63 schreef:
lisa_pluisje schreef:
Hallo allemaal,

Hier het grote nieuws, ik heb de verzekering opgebeld en nagevraagd wat haar levensnummer was van het stamboek en dat was dezelfde als bij het knsh.
Conclusie....................HET PAARD IS NERGENS UITGEBRACHT BIJ WELKE SPORT DAN OOK EN HEEFT DERHALVE GEEN WINSTPUNTEN EN IS NIET DOORGEREDEN TOT Z NIVO.
allemaal heel hartelijk bedankt en ik ga gelijk mijn advocaat bellen voor een reactie.

Groetjes Lisa

Ik dacht dat je standen alleen maar op kunt vragen bij de KNHS als je het juiste combinatie nummer hebt, het levensnummer van ons sportpaard komt in de verste verte niet overeen met het combinatie nummer.
Maar misschien dat het inderdaad ook te achterhalen is met het levensnummer van het paard, dat is in de meeste gevallen natuurlijk ook bekend bij de KNHS, mits er stamboek papier bij het paard zit.

Ik bedoel eigenlijk alleen maar te zeggen; weet je zeker dat je wel de juiste informatie hebt gekregen?

Verder heel veel succes en sterkte bij het verdere verloop van de (langdurige) en nare kwestie.

Ik heb het wedstrijdverleden van mijn paard ook opgevraagd bij het KNHS a.d.v alleen het levensnr. Mijn paard heeft alleen een paspoort en geen stamboekpapier.

EnelyaT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 13:10

Vreselijk zeg! Wat een mensen!
Maar een foto is best makkelijk --> Uploaden op een site als www.mijnalbum.nl of www.picturetrail.com (eerst account aanmaken) Vervolgens je foto's uploaden (wijst zichzelf), en dan met je rechtermuisknop op de afbeelding klikken --> eigenschappen --> adres (URL) kopiëren, en hier in je berichtje tussen [img] en [/img] zetten (zonder spaties ertussen).

Maar, succes met je naam zuiveren. Het gaat echt nergens over bij die mensen!