Amigo een 2,5 jatige haflinger ruin, die bij de over buren samen met mijn Wodan 2,5 jaar in de wei stond.
Ze vertelde me dat Amigo gisteravond was aangereden om 20uur door auto, de tranen liepen me meteen over de wangen! Hij was bij de buren door houten hek heen gebroken, en op de weg beland, daar is hij door iemand die net weer kwam van paardrijden aangreden met een snelheid van 80km per uur. Zijn hele achter benen hingen er los bij, zijn rug was kapot, en schreeuwde het uit van de pijn. Toen zei de stal eigennaar tegen de politie, schiet hem alstublif dood, want hij had zo'n pijn, maa wouden ze niet doen, toen heeft hij heel snel dierenarts opgebeld, en die heeft hem uit zijn lijden verlost.
De staleigenaar was nog steeds emotioneel van. later sprak eigenaar vond zo erg voor haar, ze was zo gek met hem.
Het deed mij ook heel veel, en nog steeds, het was het wei genootje van mijn Wodan! ( wodan is gelukkig in wei gebeleven)
Ik moest dit verhaal hier ff kwijt, doet me heel erg veel, Ik kende beestje ook goed, en was schat van dier!!!
Hier 2 foto's van mijn wodan en ik en amigo!!
R.i.P Amgio,