Tijdje geleden heb ik foto's gemaakt van mijn vriendin, inmiddels is zij 25 juli bevallen van een kerngezonde dochter. Met haar zelf gaat het niet erg goed, ik heb hier ook een topic over http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&t=972623
Hierbij de foto's:
1.
2.
3.
4.
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 29-07-08 14:06, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:[TAG] toegevoegd
fototechnisch gezien vind ik alleen foto 4 mooi. deze is als enoge scherp ook gafe compositie! jammer dat de andere niet volledig scherp zijn, MIJ stoort dat wel erg maar voor aandenken is het sowieso leuk
Ik ben het wel eens met MlieZ88 Foto 4 sprong er voor mij het meeste uit, de anderen zijn wel leuk als aandenken maar iets minder fototechtnish. De vierde is dus mijn favoriet, mooi scherp en een mooie compositie
Ze zijn inderdaad door het vervolgverhaal speciaal geworden voor je vriendin. Fototechnisch sluit ik me aan bij mijn voorgangers, en vind ik foto 4 het mooiste. Wat ik ook wel een beetje jammer vind, is dat ze zo treurig kijkt het straalt een beetje treurigheid uit in plaats van vrolijkheid.