Bedankt voor alle reacties 
Thuis zal ik de afgehakte flat eens bekijken en weghalen met PS, kijken hoe dat eruit ziet. Ik denk als ik het zo zie dat hij misschien wel wat diepte geeft aan de stad.
Het was in Tarragona, ik kom even niet op de naam van het vuurwerkfestival maar het is een 6-daags evenement (of 5-daags) met iedere avond een show van 20 minuten, van steeds weer een andere fabrikant of pyrotechnicus geloof ik. Door het publiek en de jury wordt dan aan het einde van het festival besloten wie van de pyrotechnici/fabrikanten(?) het evenement/de wedstrijd 'wint'. 
De eerste foto, boven de gebouwen, is echter de dag direct nadat het evenement was afgelopen genomen vanaf ons balkon- toen was het in Spanje kennelijk een feestdag en was er nog een keer vuurwerk 
Foto 3 is van het vuurwerk dat mijn broertje heeft gekocht. Wel luek, nadat hij zijn laatste blok had afgestoken gingen de mensen in het strandrestaurantje voor hem klappen 
Died, dat zeggen heel veel mensen altijd
Ook bijv. als ik met concerten of shows fotografeer. Maar ik geniet gewoon het meeste als ik kan fotograferen, dan beleef ik het misschien niet zo optimaal als iemand die niet constant door een zoeker kijkt, maar ik geniet er des te meer van