[TEK] Dinand van Kane

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

[TEK] Dinand van Kane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 17:04

Ik ben altijd verassend productief in de proefwerkweek en na het topic van Highwaykind waarin zij uitleg gaf over rondjes en streepjes kreeg ik, ondanks mijn natuurkundeproefwerk voor vanmiddag, toch de kriebels te gaan tekenen. Wanneer schaffen ze die boktban nou eens aan?

Het is dus Dinand van Kane, niet omdat ik enorm fan ben, of eigenlijk toch een beetje wel. Ik zag ze live op de 3FM Awards en vond ze echt ontzettend goed. Ik wilde eerst een mooie man met een gitaartje, maar een mooie man met een microfoon is ook niet verkeerd, toch?

Afbeelding
A3, H2 en B2 vulpotlood

Onze enorm slechte camera haalt vreselijk veel contrast weg, ook valt links helemaal weg, waardoor het haar nogal vreemd lijkt, wat het eerlijk gezegd ook wel is. Het was kletsnat van het zweet namenlijk Knipoog Ik heb nog niet gefixeerd, dus kan nog aanpassen.

*scan*
^contrast is veel beter. Alleen kon het er niet helemaal onder.

mistid

Re: [TEK] Dinand van Kane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 17:07

Jeetje dat je daar het geduld voor hebt Bloos! !
Knap gedaan, al ben ik niet weg van Kane, maar dat maakt verder niks uit

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:43

Ik vind het hoofd heel goed gelukt, het jasje eindigt ietwat vreemd en is wat krasserig vergeleken bij de rest van je tekening.

Maar, heel mooi gedaan Ja Ondanks dat ik een gruwelijke hekel aan Kane heb Knipoog

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 18:40

Super mooi, al was Dennis ( de man met de gitaar in de band ) ook mooi geweest om na te tekenen Kwijl

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 18:41

hey de sfeer is best mooi! Al zou je wat meer contrast kunnen aanbrengen en als je de ogen iets verder uit elkaar doet denk ik dat hij meer lijkt! Succes!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 18:42

kooslover schreef:
Ik vind het hoofd heel goed gelukt, het jasje eindigt ietwat vreemd en is wat krasserig vergeleken bij de rest van je tekening.

Maar, heel mooi gedaan Ja Ondanks dat ik een gruwelijke hekel aan Kane heb Knipoog

Hier suit ik me helemaal bij aan. *LOL*