1

2

3

4

5

6

7

8

9

10
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arian_wolf schreef:Wat gebeurt er met die riem dan?
Wilawander schreef:dus snap niet dat je erbij komt dat er een stroomband in het spel is.Één van de honden is van mij en ik weet dus wel wat eraan de honden zit.....
Wilawander schreef:Bedankt allemaal.
Iris82 @eeeh welke stroombanden en riemen? De eerste hond heeft een doodnormale slipketting om. Verder zijn er twee die een prikband om hebben (wat overigens vriendelijker is dan een slipketting als je je verdiept in de werking ervan.) Dus snap niet dat je erbij komt dat er een stroomband in het spel is.Één van de honden is van mij en ik weet dus wel wat eraan de honden zit.....![]()
Nikki@ Hoezo wordt je hier niet vrolijk van? De honden wel hoor. Die hebben hier echt plezier aan, De mijne maakt me op zondagmoprgen altijd wakker want hij zou eens te laat op de training komen,![]()
ja de eerste hond is een oudje van 10 jaar. Het jochie wil graag een eigen hond maar daar is hij te jong voor dus traint hij met de oma van de vereniging. ( Nou ja Trainen.... Plezier hebben. )
Nikki__ schreef:Wilawander schreef:Bedankt allemaal.
Iris82 @eeeh welke stroombanden en riemen? De eerste hond heeft een doodnormale slipketting om. Verder zijn er twee die een prikband om hebben (wat overigens vriendelijker is dan een slipketting als je je verdiept in de werking ervan.) Dus snap niet dat je erbij komt dat er een stroomband in het spel is.Één van de honden is van mij en ik weet dus wel wat eraan de honden zit.....![]()
Nikki@ Hoezo wordt je hier niet vrolijk van? De honden wel hoor. Die hebben hier echt plezier aan, De mijne maakt me op zondagmoprgen altijd wakker want hij zou eens te laat op de training komen,![]()
ja de eerste hond is een oudje van 10 jaar. Het jochie wil graag een eigen hond maar daar is hij te jong voor dus traint hij met de oma van de vereniging. ( Nou ja Trainen.... Plezier hebben. )
Ik kijk meer naar de details die mij opvallen en mij dus niet vrolijk maken. Je kan me niet vertellen dat de hond een prikband leuk vind, het heerlijk vind om op langere nagels te lopen en het fijn vind om zo beet gepakt te worden. Volgens mij heeft de eerste hond geen doodnormalen slipketting om?
En ik gebruik zowel geen slip als prikband omdat ze beide NIET vriendelijk zijn.
edit; typo
Nikki__ schreef:politiehonden kunnen ook op andere manieren worden getraint. Ipv die 'riemen'!
Foto 4 vind ik er voor de hond zelf niet erg prettig uit zien. En daar valt mij op dat de nagels (te?) lang zijn.
Dit zijn de dingen wat ik niet prettig vind om te zien.
Maar voor de TS mijn complimenten, want dit zijn volgens mij geen makkelijke onderwerpen.