[FOTO] Looking at the summersun.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ilzjuh

[FOTO] Looking at the summersun.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 16:14

Nouja. Zomerzon, het lijkt er wel op he. Knipoog Ik heb vandaag mijn Sheltie maar weer eens opgepoetst en meegenomen de tuin in voor foto's. Er zat niet veel UK waardigs tussen, maar er was er eentje die ik wel redelijk gelukt vond. Wilde hem eens op Bokt showen. Op deze foto valt genoeg aan te merken, en ik hoopte dat jullie mij nog tips konden geven, want alleen op die manier valt er ook nog veel te leren. Lachen

Afbeelding

Ik ga niet bij voorbaat zeggen wat mij stoort op de foto, ik kijk gewoon of jullie zien wat ik zie. Lachen

Onderbouwde kritiek is altijd welkom.

De rest van de foto's;

[BB-ITP] Shetland Sheepdog Cassarah in de zon.
Laatst bijgewerkt door Ilzjuh op 05-05-08 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Balou_k

Re: [FOTO] Looking at the summersun.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 16:16

wat mij stoort ? uhhh ...

Dat je de riem nog kan zien.
Dat de luchr heel blokkerig lijkt.

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 16:17

Dat van de lucht zie ik persoonlijk absoluut niet op deze computer. Dit is op de foto ook niet zo (zag de foto daarnet ook op m'n laptop). Lachen Misschien ligt dat aan het feit dat ik hem onder het verkeerde bestandstype heb opgeslagen omdat ik eigenlijk niet van plan was hier een foto neer te zetten. Maar alsnog zie ik het niet op mijn computer. Clown

De riem stoort mij inderdaad ook, maar die ga ik er niet afhalen, want dan is m'n hond weg. Ik ga hem ook niet wegwerken, want dat gaat erg lastig met een hond met zoveel haren. Lachen Bedankt voor je reactie.

Ies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 16:35

Bij mij is de lucht ook blokkerig, misschien jammer van huisje met boompje, ik kan niet goed zien wat het is. Verder mooie foto en leuke hond Haha!

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 16:38

Dan zal het inderdaad aan het bestandstype liggen, want op de originele foto was dit niet zo. Ik zie het nu inderdaad wel een beetje (nadat ik nu even beter heb gekeken en m'n computer twee keer heb gedraaid), maar niet heel erg. Lachen Het was me in elk geval nog niet opgevallen. Tong uitsteken

Het huisje met een boompje, is een boot met een struikje ervoor. Tong uitsteken Dat was me inderdaad ook al opgevallen. Lachen

Bedankt voor je reactie.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 16:47

En hij lijkt scheef. Clown
Voor de rest wat al gezegd was, de achtergrond (dat boompje enzo), en de riem (waar je niks aan kan doen dus eigenlijk ook geen commentaar). Verder vind ik het wel een mooie foto, maar het spreekt me niet zoveel aan. Heb veel meer mooiere foto's van je gezien die me veel meer aanspreken. Vork

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 16:51

Het is ook niet m'n beste foto. Lachen Dat is juist de reden waarom ik hem heb geplaatst. Ik plaats graag mooie foto's waar mensen weinig op aan te merken hebben natuurlijk (wie niet Vork ), maar daar leer ik minder van. Lachen Hij is inderdaad ietwat scheef zie ik nu.