1 zegt mij weinig
2 moest ik 2x kijken of het er nou 1 of 2 waren
3 mist wt mij betreft wat scherpte op de rode blaadjes en vind het niet in een zoo reeks thuishoren, maar verder geen verkeerde foto
4 mooi portret
5 wat onrustig door de achtergrond, maar verder prima
6 mooi detailshot
7 moment goed, mist voor zover ik kan zien wat scherpte op de ogen, erg zonde van de schaduw over de linkerkant van de kop.. compositie is best goed, al had ik het voor het mooie wat meer naar links gezet zodat het oor er helemaal opstaat.
8 opzich weinig spannends, compositie centraal maar het kijkt wel lekker
9 leuk door de vogel (?) die erachter staat, jammer alleen dat je het rechteroog niet goed kan onderscheiden van de rest maar verder goed. Moi ook dat de snavel van de achterste er helemaal opstaat.
10 weinig bijzonders
11 Hier had ik de foto wat opgelicht en wat kleur toegevoegd, om de kleur van de dieren wat te overdrijven. Verder had ik een wat groter diafragma genomen zodat ook de snavel scherp is.
12 Mooi, geen centrale compositie, bloem ziet er mooi uit, blaadjes kun je van elkaar onderscheiden (wat bij rood nog wel eens moeilijk kan zijn), had alleen zelf weer iets opgelicht en kleur toegevoegd. En zoals al eerder gezegd, vind ik het niet thuispassen en een Zoo reeks.
Misschien heb je er wat aan?