[TEK] Haflinger

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[TEK] Haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 23:22

Eigenaresse zit wel hier op bokt dacht ik? Paardje heet Moppie als het goed is Lachen

Afbeelding

Het lijkt nogal blauw nu (vooral bij de neus en rond het oog), maar ik heb het vanavond afgemaakt. Ik zal het morgen bij daglicht nog even wat beter bekijken Lachen Daar graag even omheen kijken dus.
Bovendien kloppen de kleuren sowieso niet helemaal. De 'randen' van het halster hebben een meer groenachtige kleur.

smeetjoew

Re: [TEK] Haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 23:52

Mooie tekening. Leuk dat kleurgebruik, maakt 'm levendig. Oogt erg leuk. Heb eigenlijk geen opmerkingen. Ziet er heel netjes uit. Ja
Is 'ie toevallig niet van Manoo86?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 18:35

Bedankt! Volgens mij is het van die bokker ja, ik ben niet goed in boktnamen onthouden Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb hier en daar een beetje aangepast en een nieuwe (betere) foto gemaakt. Graag commentaar over dingetjes die beter kunnen en dingen die juist goed zijn. Aan alleen 'wat mooi' (of niet) heb ik niet zo heel veel Haha!

Afbeelding

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 19:00

mooi! Haha! ik herken de pony, volgens mij stond de foto in het aanvraag en resultaat topic paarden tekenen.. het kleurgebruik vind ik echt super! ook vind ik het heel knap dat je zelfs in de bles haartjes hebt gemaakt. ik vind alleen dat de witte lijn onder de neus een beetje... wit is..? haha ik kan het niet uitleggen. verder na heeeeeeeeeeel lang speuren zag ik dat bij de neusriem aan het einde zegmaar het goud van de gesp door de riem heenloopt? ik kan het ook fout heben hoor Tong uitsteken verder vind ik het echt een super tekening! Pling

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 19:00

Jaaaa, deze foto is much better. Ja, blijf 'm erg mooi vinden. Lekker zacht en lief. De rustige, maar sprekende ogen.. Helemaal super! OK dan! Ik vind vooral de oortjes en de voorpluk heel erg mooi.

Super.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 19:05

Mooi zeg! Dat ie oortjes en die oogjes , het speekt de rust voor zich uit Haha! ! De kleuren bij het halster en daaromheen vindt ik nog iets te onwerkelijk, vooral bij het neusje zit hier en daar nog wat blauw. Lees dat je hier wel mee bezig bent. Vindt die oortjes en die voorpluk ook inderdaad heel mooi. Supper!

manoo86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 19:36

whoehoe wat een knapperd is het toch
en ja ze heet inderdaad Moppie Tong uitsteken

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:17

Hij is prachtig geworden Bianc, lekkere details en de kleuren zijn mooi. Lachen
Top. OK dan!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 22:29

Volgensmij staat zn neus scheef naar links. Clown Verder vind ik hem prachtig. Zit lekker veel detail in. Heel erg knap stukje werk, complimenten! OK dan! En keep up the good work.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 22:50

Bedankt iedereen!

Faelivrin schreef:
Volgensmij staat zn neus scheef naar links. Clown Verder vind ik hem prachtig. Zit lekker veel detail in. Heel erg knap stukje werk, complimenten! OK dan! En keep up the good work.

Scheef? Clown Volgens mij lijkt dat zo door de bles, dat was ook zo op de foto. Ik heb wel een simpel raster gebruikt als extra steun dus erg veel uit verhouding zal het niet zijn. Lachen

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 22:51

Ah als ik beter kijk lijkt het inderdaad ook extra scheef te lijken door de bles. Clown Misschien heb je de foto ook nog? Verder echt mooi gedaan hoor! OK dan!

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 00:08

Mooi gedaan! Al zie ik wel dat het neusje net een tikkie 'uit het lood' staat. Ook heb je het voor ons linker oog meer vooruit gericht gemaakt waardoor het paard meer naar voren kijkt (net teveel oogbol getekend). De combi van die twee maakt dat het neusje schever lijkt dan het in werkelijkheid is. Hele knappe tekening! Heel erg goed de uitstraling gevangen. Het neusje kan nog wel wat rozer dan wat het nu is denk ik (maar goed ik heb de tekening niet voor me Knipoog )

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 17:49

Wat een leuk koppie! Die blauwe gloed rondom de ogen is heel apart en erg mooi.
Misschien kun je op de bles en rechts erlangs nog een beetje schaduw van het halster laten zien, zodat die er meer bovenop komt te liggen.