In een half uurtje dus, op A4-papier.

Edit: Overigens had ik geen gum bij de hand, dus heb verkeerde verhoudingen niet kunnen uitgummen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Leer je ook weer veel van denk ik. 

?? Wat een ontzettend aansprekende tekening! Je gaat hem toch wel afmaken hoop ik? Zou zonde zijn als hij zo blijft liggen.
!
in een half uurtje! Doe mij maar nog zo eentje dan! Ik zou het ook zonde vinden als je hem niet meer verder uitwerkt. De schaduw van de kuif is inderdaad niet op zijn plaats nu en de hals lijkt te abrupt te eindigen. Verder vind ik dat je er voor een half uur werk ongelooflijk veel details in gezet hebt! Knap hoor Eef!
Hij is prachtig, erg sprekend portretje, en in die tijd helemaal. Ook goed van je dat je jezelf een bepaalde tijd geeft en daarin het portret maakt. Moeten wij ook voor de academie je krijgt tien minuten en dan word je gewoon gedwongen de belangrijkste punten op papier te zetten en toch iets moois te krijgen. En dat is bij jou errug geslaagd, en nou niet meer tekendippen, doorgaan jij! 

Ik wist dus niet dat de hals wit was en dacht dus dat dat stuk nog niet "af" was
Ik heb er altijd bewondering voor als mensen er gewoon voor gaan en hun talenten benutten. En talent heb je zeker