Ik had pas het ook al voor een deel geplaats, maar daar kwam een slotje op omdat ik minder dan 1500 woorden had. Nou hier heb ik wel een deel van 1500 woorden.
Ik ben wel heel erg benieuwd of jullie willen dat ik verder schrijf, of dat jullie het niet zoveel boeit, want dan schrijf ik neit verder voor bokt, maar gewoon voor mezelf omdat ik het leuk vind

Verder is dit voor mij het eerste langere verhaal, dus ik heb er neit veel ervaring mee. Zou fijn zijn als ik goeie opbouwende kritiek kan krijgen. Hier het stuk.
Citaat:Waarom gebeurt het nu allemaal, net allemaal in mijn examenjaar. Waarom nu? Vroeg ik mij af. Waarom nu allemaal, houd de ellende bij mij nooit is op? Waarom wil ik nu nog steeds dood. ‘
Esther? Esther!’ zei Lisanne’ ben je weer in dromenland?’ ‘Oh sorry,’ verontschuldigde ik me. ‘Kom we gaan naar de volgende les, anders komen we daar te laat,’ zei Lisanne. ‘Ja, is goed ik kom,’
‘Waarom, waarom nou. Kunnen die gedachtes nou echt nooit meer ophouden? Moet ik nu al weer hulp hebben? Lisanne snapt me dan niet waarom ik dat doe, dat een trein naar mij toeterde. Maar je snapt iemand niet als die niet de zelfde gedachtes heeft als jou.’
Een terug blik.
‘Esther, weet je het antwoord op de vraag?’ vroeg meneer Bos. ‘Huh? Zei u wat tegen mij?’ Vroeg ik verward. ‘Ja, ik had het tegen jou.’ ‘Waar heeft u het over?’ ‘Het kwadraat van 15.’ ‘Dat is 225.’zei ik geen eens aarzelend.’ ‘De hele les heeft lisanne tegen mij lopen praten maar ik weet het nu al niet meer. Uiteindelijk zegt ze: ‘Kom Esther, de les is alweer afgelopen. Waar zat je nu weer met je gedachtes?’ ‘Helemaal nergens.’ ‘Esther, kom eens even hier,’zei Bos. ‘Sloffend loop ik weer het lokaal in, bang wat hij gaat zeggen. Bang dat ik moet zeggen wat ik echt denk.’ ‘Wat is er met jou aan de hand de laatste tijd Esther? Ik maak me zorgen om je.’ Zei Bos serieus.