Zo denkt Anja dat ze moet poseren:

En toen ging ze eindelijk normaal doen:

En de mooiste (vind ik)

Ik hoop op veel tips... (wel opbouwend natuurlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verography schreef:Hahahahahahahahha, foto 1 is juist gemaakt.![]()
Sorry, maar hier hadden we zelf ook erg lol om. Ja kan best dat ze nog wat flets zijn, maar ik wil eigelijk e foto's niet steeds nabewerken. Iemand de tip om mijn contrast in mijn camera te veranderen? Het is een Nikon D80. Ook hebben we erg veel foto's gemaakt met verschillende ideen en poses dus ik ben echt nog een beetje aan het spelen.
@katja: en met flets, bedoel je dan de kleuren of de afstand? Of misschien toch de uitdrukking? Wil k graag weten zodat ik dat kan verbeteren.
Katja schreef:De meeste mensen zien er van onderaf gefotografeert niet op hun voordeligst uit. Misschien de volgende keer wat andere standpunten proberen? Verder vind ik de foto's een tikkie flets.
Voor een portret mag je ook best nog wat dichter bij komen dan kan heel erg mooi werken.
Je hebt zeker een goed begin dus ik hoop dat je wat met mijn opmerkingen kunt.
WildChild schreef:verography schreef:Hahahahahahahahha, foto 1 is juist gemaakt.![]()
Sorry, maar hier hadden we zelf ook erg lol om. Ja kan best dat ze nog wat flets zijn, maar ik wil eigelijk e foto's niet steeds nabewerken. Iemand de tip om mijn contrast in mijn camera te veranderen? Het is een Nikon D80. Ook hebben we erg veel foto's gemaakt met verschillende ideen en poses dus ik ben echt nog een beetje aan het spelen.
@katja: en met flets, bedoel je dan de kleuren of de afstand? Of misschien toch de uitdrukking? Wil k graag weten zodat ik dat kan verbeteren.
Dit vind ik nou niet bepaald iemand in zijn waarde laten. Ik hou niet van mensen die mij uitlachen. En het kan best zijn dat ze met dit gezicht niet dagelijks over straat loopt, dat snap ik best, maar het moment en de uitdrukking vind ik veel spontaner dan de andere, geposeerde, 'modellenfoto's'. Ik geef mijn mening, en ik vind het vrij respectloos om iemand daarin uit te lachen.