Foto1. De spontaanste die ertussenzit, vind ik, heel mooi vast gelegd, inderdaad, dat mondje maakt het helemaal af. Mooi scherp. Ik vind alleen het sepia niets. Zou hem denk ik in kleur mooier vinden, of zwart-wit zou het misschien ook wel goed doen bij mij.
Foto2. Een leuk kiekje, waarschijnlijk heel leuk voor de moeder, maar voor een 'buitenstaander' niet echt interessant. Hij is heel mooi scherp, maar ik had het fijner gevonden als ik de uitdrukking op haar gezicht had kunnen zien.
Foto3. Hele mooie, spontane maar toch open foto. Niets op aan te merken.
Foto4. Naar mijn gevoel wat onscherp, maar die blauwe kijkers heb je mooi vast weten te leggen. Ook geen 'gemaakt' lachje, maar mooi puur.
Foto5.Ik vind niet dat het kindje er erg voordelig opstaat, maar qua scherpstelling is-ie helemaal goed. Ik vind het ook jammer dat deze niet echt spontaan is, meer lachen-in-het-vogeltje idee 
Foto6. Mooi moment, maar veel bewegeningsonscherpte en het overbelichte boven stoort me ook erg. Meer een huis-tuin-en-keuken-kiekje dit, vind ik persoonlijk 
Foto7. Leuk moment! Als je net iets meer naar links had gestaan had je net een betere hoek gekregen en zou het gezichtje iets sprekender zijn geworden.
Ik vind dat je het goed hebt gedaan, ik weet hoe moeilijk het kan zijn om kindjes mooi op de plaat te zetten 
Hoop dat je wat aan mijn commentaar hebt