Heej allemaal, de tweede fotoshoot zit er ook weer op. Ik wil graag wat tips, want ik begin net!! jammer dat het zonnetje net weg was maar nix aan te doen
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Bedankt voor t kijken en laat je n berichtje achter?
Laatst bijgewerkt door Mireille op 26-03-07 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:tag
1: paard staat er wat slomig op. Probeer de aandacht te trekken zodat het paard er alerter opstaat 2 &3: Manen voor het oog, is jammer, en op 3 staat nog ene stukje hand 4: Vind ik wel leuk 5: Mooi foto, lekkere kleuren, alleen beetje jammer van t stuk touw, zou je weg kunnen werken? 6: vind ik wel leuk, maar had misschien van uit een ander standpunt kunnen worden genomen 7: ook een leuek foto 8: leuke foto, maar staat nog een stukje mens op geloof ik 9: Mooi scherp op het oogje 10: twijfel een beetje of ie scherp is maar verder leuk
Ik vind vooral de kleuren erg mooi geworden. Niet te licht en contrast is ook prima. Minder vind ik de compositie's. De hoofden van de paarden zijn soms wat vervormt, dit komt door te weinig inzoomen (Minimaal rond de 80/100 mm bij een paardenhoofd, voor mensen geld dit 9 van de 10 keer ook.) Ik weet niet met wat voor camera je werkt?
Alleen foto's waarbij het paard de andere kant op kijkt vind ik persoonlijk niet erg geweldig. En bij foto 1 is de vorm van het hoofd van de pony niet helemaal goed meer.
Ik vind de foto's voor een beginner ook goed. Bij sommige had je misschien beter wat meer kunnen inzoomen. Of de foto rechtop moeten nemen in plaats van liggend.
Iig veel succes met je fotoshoots en oefening baart kunst!
komt die niet van manege hoogvliet. o ja, ga dan even weg uit me territorium wil je ... nee hoor, veel oefenen is mijn tip en jij zou de mijne ook nog doen he
hahaha ze staat in Rockanje en is nu bijna 2, dus ik denk niet dat ze daarvandaan komt hihi, en ik zal je territorium verlaten owr hihi en ik kom zeker jou wonderknol fotograferen en jij mij hea hihi
ja ik weet dat omdat de redactie vAN WEEKBLAD DELTA ook een minolta gebruiken en toen was er iets mee en toen moesst het helemaal naar duitsland gestuurd worden naar een Sony fabriek vandaar