(ik had aluminiumpapier als ondergrond...)
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshfanatic schreef:De ISO was zelfs 80 zie ik. Alleen de waarden verschillen nog wel eens per cameramerk.
Zoals al genoemd, erg drukke foto's. De achtergrond moet rustiger en niet dezelfde kleurtint hebben als de onderwerpen. Qua compo's ben je wel goed op weg.
Shalimar schreef:Welshfanatic schreef:De ISO was zelfs 80 zie ik. Alleen de waarden verschillen nog wel eens per cameramerk.
Zoals al genoemd, erg drukke foto's. De achtergrond moet rustiger en niet dezelfde kleurtint hebben als de onderwerpen. Qua compo's ben je wel goed op weg.
80? Hoe weet je dat?
Welshfanatic schreef:Heb een programma (Opanda exif) op mijn pc waarmee ik dat bij de meeste foto's wel kan bekijken.
LiSSy schreef:Welshfanatic schreef:Heb een programma (Opanda exif) op mijn pc waarmee ik dat bij de meeste foto's wel kan bekijken.
je kunt dat ook op een andere manier heel makkelijk bekijken... je slaat de foto op op je computer dan klik je op de rechtermuisknop "eigenschappen" en dan geavanceerd aan. daar staan alle instellingen die zijn gebruikt