Wauw, heel mooi! Alleen, een vraagje, misschien heel dom Maar hoe kunnen bij een pony de manen zo netjes liggen? Bijvoorbeeld bij de voorlok, daar zijn de manen naar een kant gedaan, maar de manen hangen niet echt 'los'. Naah, ik kan het niet goed uitkegge. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
Zo jullie zijn snel Bedankt voor de reacties! Oortjes zijn inderdaad kort ook op de foto. Echte shette oortjes En de manen en voorpluk.. hmm.. weet niet of dat te netjes is. Lastig Vind het zelf niet storen
Shetten hebben over het algemeen wel kleine oortjes ja. Dit is toch een shet?
Babe: Wat ben jij heerlijk op dreef. Wat heb jij hier een talent voor. Je weet de uitdrukking precies op het doek/papier te krijgen. Heerlijk koppie. En een héél hoge aaibaarheids factor. Super meid!
Heel mooi gedaan Babe! Persoonlijk vind ik het paars? links in zn manen(boven de neus zeg maar) en paar plukjes rechts beetje apart ogen, net iets te opvallend misschien.
Super! geweldige haarstructuur, heerlijke kleurtjes en op en top Sam! Dat doe je goed zeg .
Jij bent echt zo'n wonderkind hé? Acryl, potlood, verf, kleurpotlood, het wordt gewoon altijd mooi bij jou! Het supertalent van Bokt , ga zo door, dat is het enige zinnige commentaar dat ik hier op kan geven .
dat is mijn mega knappe ventje!! Babe, ik heb het al steeds gezegd ik vind dat je hem onwijs gaaf hebt neergezet! Het is helemaal mijn Sam met z'n kleine wattige oortjes en z'n bos haar en z'n megasik mijn shettegeit Ennuhm... normaal gesproken zie je zijn ogen zelden door al dat haar dus dat opzij gestreken klopt helemaal, daar ben ik schuldig aan