Wat een geweldig portret heb je van deze poezel gemaakt Lon! Het is echt Shai's arrokoppie ten top (of iig, wat Lynn ons aan foto's heeft laten zien dan) . Geweldig hoe je met al die kleine streepjes zo'n duveltje uit het donker heb weten te toveren, heerlijke spookysfeer ook .
Heel mooi Lon! Apart ook dat je niet t hele hoofd hebt getekend, van de ene kant stoort me dit een beetje en van de andere kant heeft t ook juist weer iets extra's..
Verzoek tot het posten van onderbouwd commentaar. Probeer uit te leggen waarom je iets wel of niet mooi vind en geef de TS tips. Diverse berichten verwijderd.
Oke.. probeer ik het nog eens Wat ik wel mooi vind: Het hele idee om de kat zo te tekenen. Geeft een prachtig effect en een leuk sfeertje De ogen vind ik het mooiste, valt m'n blik meteen op Super gedaan Wat ik niet mooi vind: Ik vind alles mooi, dus weet het niet
Jammer dat mijn reactie is weggehaald. Was namelijk niet echt een oneliner
Maar lon nogmaals, ik vind het een hele mooie tekening en het werken in kleur gaat je goed af Gooie je grafiet maar een tijdje aan de kant en ga hiermee experimenteren
Hihi, opvallend veel mensen maken de overstap naar pastel de afgelopen dagen. Lon, dit is echt een prachtig werkje. Een beetje het olifant-effect doordat hij eigenlijk gewoon overloopt in het papier. Heel apart, geeft een bijzondere uitstraling. Prachtige blik in de oogjes, heerlijk plaatje om naar te kijken. Enige wat ik kan bedenken is dat ik misschien graag ietsje meer van het voor ons linkse oor had willen zien.
Laat dat beetje arrogant maar weg hoor, wát een uitstraling! Prachtig, hele mooie vachtstructuur, zou het bijna aankunnen raken. Weer zo'n topwerk van jou!
Dank je wel allemaal voor de leuke reakties! Shai is gewoon heel erg inspirerend (dat zijn nog een paar kittens trouwens )
Het is kleurpotlood wat ik gebruikt heb, daar ben ik al wat langer mee aan het experimenteren (wat abstracte olifanten en m'n eerste kat in kleur Nicky)
Fantastisch getekend Zoals Silverstorm zegt, het is een beetje het idee van 'kat bij nacht'. De combinatie van het zwarte papier met het gebruikte potlood vind ik erg goed gekozen. Dat mysterieuze en arrogante komt beide imo naar voren. Ja, erg mooi
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Jeetje, echt petje af! Je ziet duidelijk haartje voor haartje. Super knap joh! Die zwarte achtergrond heeft inderdaad wat mysterieus, en de blik van de kat ook. Ik vind te tekening geslaagd hoor
Wow, wat een sfeer in de tekening. Ik vind het prachtig. De donkere achtergrond en de manier van afbeelden past echt precies bij de kat. Zoiets zou ik wel aan de muur willen hebben, al is het niet mijn huisdier.