Ik heb sinds gister een nieuw muisje en was vanmorgen bezig geweest om daar wat foto's van te maken... tot ik een foto tegenkwam, waar ik naar mijn mening iets mee MOEST doen...
Het was maar een kleine simpele bewerking, maar ik vind het resultaat persoonlijk erg leuk...
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 13-12-06 16:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Erg leuk idee, alleen jammer dat je hem hier zo klein plaatst, had wel de maximale grootte gekunt, hadden wij ook beter kunnen oordelen. Haha! Ik vind het ook een leuke bewerking, leuke muis en mooie foto. Helemaal top! Leuke titel ook trouwens.
van het uuuh.... dichtgelopen watte? snap niet echt wat je bedoeld...
En jah, de grootte, ik heb hem ook op een ander forum geplaatst waar de maximale grootte niet groter mag dan 400 pixels, dus had hem eigenlijk automatisch in dat formaat gemaakt (muizenforum) en toenb bedacht ik pas dat ik hem ook wel eens kon plaatsen.. heb hem dus zelfs niet eens groter (kan ik wel maken, maar heb ik nu dus niet )
Dichtgelopen als in dat er geen losse tinten/haren etc. meer te zien zijn, gewoon vlakjes zwart dus.
Ben het volledig er mee on eens wel, ik vind het juist een toevoegende waarde hebben.
Erg gaaf, stoere blik heeft het dier ook wat de hele sfeer versterkt. Ik heb het topic van eightlegged over haar kleurmuisjes gevolgt, dit is een extreme black? Jeeeeetje wat een stoer ding.
Hij lijkt wel enige ruis te hebben, op het wit. Of is dat een structuur van de ondergrond?
denk dat het door de structuur van de ondergrond komt, ze zat op een stoffen witte doek.
Denk juist dat het niet goed zou zijn als ik losse tinten en haren zou zien, heo minder je dat ziet hoe beter het muisje is zeg maar , want het is inderdaad een extreem black muisje... of nou jah... waarschijnlijk extreemzwart drager, ik weet het ook allemaal niet, ik weet iig dat ik haar prachtig vind
hahaha, tja, standpunt, een muis zit nu eenmaal niet stil... althans, niet voor lang
bij het maken van foto's van muizen is zowiezo al minstens 1 op de 10 foto's mislukt puur en alleen omdat de muis er maar half opstaat , daarna is nog eens 1 op de 10 foto's mislukt omdat de muis niet leuk kijkt ... Bij het maken van foto's bij muizen moet je ten eerste gewoon heel erg veel foto's maken, en ten tweede gewoon echt heel veel geluk hebben. en dat alles met een goedkope simpele camera
Ook ik vind het een mooie foto. Die blik van het muisje is echt super vastgelegd. Dichtgelopen zwart is inderdaad absoluut niet storend. Erg mooie foto met veel sfeer.
Ben ik het mee eens, die blik is echt super! Ik vind het een mooie foto en een prachtig muisje. Dat dichtgelopen zwart lijkt op mijn pc wel mee te vallen? Het idee en die titel erbij, erg leuk!