Lontje schreef:Wat een lastige foto heb je uitgekozen om te tekenen!
Het rechter neusgat (voor ons dan) heb je al heel mooi gedaan.
Ik heb het idee dat het paardje een scheef hoofd heeft, dat het naar links afbuigt zeg maar.
Tip voor het inkleuren: met de richting van de haren mee kleuren.
Verder moet ik eerlijk bekennen dat ik pastel een vrij lastig medium vind nog dus echt tips in het gebruik daarvan heb ik niet voor je... ik ben het zelf nog steeds aan het 'ontdekken'
Jeps was het ook had een beetje genoeg van de zijkant foto's denk ik. Hoewel die beter zijn voor mij op te oefenen.
Dankje was ook erg blij met zijn neusje, dat van de haren is een goede tip hoewel ik op de foto niet echt haarrichtingen kon ontdekken. Waarschijnlijk omdat de pinter toch niet z'on goede kwaliteit heeft 
Pastel is idd erg moeilijk, maar als ik zie wat sommige mensen ermee maken geeft het hoop. Vindt het wel fijner werken dan grijspotlood, hoewel ik er door al die kleuren wel veel langer mee bezig ben. Vanmiddag ga ik weer proberen te oefenen
en dit keer beter kijken voordat ik begin met inkleuren want dat heb ik dit keer niet goed gedaan daardoor zijn sommige stomme foutjes erin gekomen zoals het oogje. Toch wat te ongeduldig