Leuke foto's, ben alleen wel benieuwd naar de originele kleurenfoto's. Met wat voor camera zijn ze gemaakt? Heb je ze zo bewerkt of gelijk vanaf je camera?
Gave foto's Jantine! Heb helaas geen verstand van fotografie om ook fototechnisch commentaar te leveren maar ze zijn wel echt heel erg mooi & sfeervol!
@ klaasjuhhh Je mag maar 10 foto's in CB/UK plaatsen
Alleen de eerste foto trekt mijn aandacht een beetje, voor de rest vind ik ze niks Kwaliteit niet zo best, hier en daar overbelicht.. Het idee is leuk en orgineel maar de foto's trekken mijn aandacht niet echt *temt
Ik vind ze in het zwart-wit mooier De kleurenfoto's vind ik niet zo mooi, kan ook voor een deel door het uploaden komen; veel ruis, niet helemaal scherp, grauwe kleuren, storende achtergond, overbelichte delen.. Bij de zwart-wit foto's valt dat veel minder op, daar is een beetje korrel door de foto juist wel mooi zodat het wat ouder lijkt.
Ik vind ze ook in zwart-wit meer sfeervol, idd jammer van dat overbelichte, maar dat zou je nog wat kunnen aanpassen.
1. Zou denk ik nog mooier zijn met ogen dicht. 2. Beetje onscherp? 3. Heel mooi, mooie camerapositie, jammer dat het overbelichte de contrasten zo scherp maakt. 4. Heel spontaan & romantisch 5. idem 6. Te hard naar mijn smaak. 7. + 8. De mooiste vind ik, mooi zacht licht, mooie sfeer. 9. Jammer dat je deze niet iets meer naar rechts hebt genomen, aan de andere kant heeft het ook wel wat, dat licht op haar gezicht.
ik vind ze in Kleur mooier, simpelweg omdat de zwart wit versie soms flets en overbelicht overkomt.
zelf hou ik van de laatste foto (z-w) enkel jammer van de zonreflectie vlak aan haar oog wat imens hard stoort en de foto vernield. had dat niet geweest... jammie
Ik vind de zwart/wit foto's echt mooier.. Soms maakt dat ze overbelicht zijn juist dat je zo'n romantische, oude sfeer krijgt... maar dat is mijn mening