Het gaat om een schilderij in opdracht van een bokker, die graag op een mooi barok paard door een fantasielandschap in rood en turquoise wilde rijden
dus dat is de opzet hiervan 
Ik heb de eerste kleurlagen nu opgebracht. dit zijn vrij grove kleurvlakken, en er gaat dan ook nog veel aan veranderen voor het eindresultaat er is
het is nog een kale bedoeling nu, maar het gaat er puur om dat de grondlagen erop zitten. Alleen het paard plus ruiter is grofjes opgezet in potlood, de rest is gewoon direct geschilderd. Om de kleuren lekker intens erop te krijgen werk ik vaak met de verf direct op het doek, dus pas mengen op het doek ipv op mijn palet 
de volgende stappen zal ik vandaag en morgen steeds posten, commentaar en vragen zijn uiteraard welkom (hoewel sinds crea bea naar het jeugdforum is gegaan, ik het erg jammer vind om te zien dat er veel minder gereageerd wordt hier
zonde, want er komen veel mooie dingen voorbij van mijn medebokkers
)
) zoals de haren en het kleed en de contouren van de manen. De lucht is imiddels gekleurd (zie je jammer genoeg niet zo mooi op de foto) naar avondrood. ik werk dus van grof naar steeds gedetailleerder, en ondertussen verander ik overal kleine dingetjes. Deze 2e versie is de laatste van vandaag, zodat ik goed kan kijken en morgen "vers" weer verder kan gaan. Als je lang aan een werk zit, wordt je er op een gegeven moment blind voor, dus is het handig om dan even weg te zetten
.
, maar ik zie net dat de TS ook [naam] heet 
Ik had het voor de uitprobeer gekocht namelijk, maar heb geen idee waar ik het mee moet verdunnen.