En dan de nieuwe "altijd al gewilde"camera! Met dank aan de belastingdienst en het teruggave formulier:

Let op de waterdruppel aan zijn mond!
en eentje van de hond:

Wat een verschil, niet?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mabon schreef:daar zie je goed het verschil ik heb ook een nikon D50 geweldige camera.
Urbann schreef:Super scherpe foto's
ik had een vraag
Waar heb je de camera gekocht
En hoe duur was die![]()
ben namelijk beetje aan het kijken voor een andere camera
bedankt
amondi schreef:Urbann schreef:Super scherpe foto's
ik had een vraag
Waar heb je de camera gekocht
En hoe duur was die![]()
ben namelijk beetje aan het kijken voor een andere camera
bedankt
Ik heb deze gekocht bij een fotowinkel in Leeuwarden. Ik was eerst naar de mediamarkt, maar daar deden ze spastisch( bestellen met aanbetaling en nog duurder dan bij de vakhandel.) Deze camera met lenzen moet je rond de €700,00 kunnen kopen. Alleen kost het kaartje van 1 gigabite ook nog €100,00, da's jammer.
De canon eos D350 kost rond de 800 euro, die heeft meer pixels(8 miljoen) maar een langzamere processor. En ik zocht snelheid!
amondi schreef:Mabon schreef:daar zie je goed het verschil ik heb ook een nikon D50 geweldige camera.
Ik ging voor de Minolta D5 of 5D, wordt me verteld dat minolta niet meer bestaat! Zo opgeheven. De Canon had iedereen al en deze was 100 euro goedkoper met 2 lenzen( wel Sigma's, maar ach) Een heerlijk ding!
Dit had ik veel eerder moeten doen( maar toen waren de spiegelreflexcamera's nog veel te duur)