[DIGI] Hoofy Metal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
solarpleure

Berichten: 2735
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Oss

[DIGI] Hoofy Metal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-24 13:11

In mijn man's kerstpakket zat een rug/fietstas. Veel mensen op werk, waaronder mijn man, gebruiken deze tas. Omdat iedereen dezelfde tas heeft, wilde hij er iets leuks op. Zo kan hij 'm makkelijk herkennen. Tijdens een etentje begonnen we wat ideeën uit te wisselen. Iets met katten. Iets met metal muziek. Al snel kwamen we op Heavy Meowtal.

Dus ik begon met tekenen. We kwamen niet helemaal op 1 lijn over welke nou het leukst was. Dus hij kreeg de kat die hij het leukst vond en ik hield de kat die ik het leukst vond. Nog een lettertype erbij en klaar!
Afbeelding

Hier zit hij dan op de tas van m'n man.
Afbeelding

En ik vond hem ook zo leuk, dat ik een reserve trui gepakt hebt en die heb bedrukt.
Afbeelding



Natuurlijk konden paarden niet achterblijven. We gingen weer aan het brainstormen. Heavy Neightal, Horse Metal, Neighy Metal. Mwah, allemaal net niet. Door een opmerking van een andere bokker, kwamen we er dan toch: Hoofy metal!
Ik heb in mijn volwassen leven nog nooit echt een paard getekend. De simplistische stijl geeft niet echt ruimte om details toe te voegen. Dus ik vond het echt een uitdaging. Ook het gebrek aan vingers om een Corna te maken vond ik jammer, want daarmee wordt de tekening wel minder metal. Maar hieronder dan toch, de heavy metal paardjes!

Afbeelding

Jis_

Berichten: 11664
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-24 17:45

Wat leuk gedaan!

Misschien kan je een hoefijzer omgedraaid boven de hoef plaatsen? Het hoef :P in deze toch niet realistisch te zijn maar ik denk wel dat iig metal fans het gaan begrijpen :D

solarpleure

Berichten: 2735
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Oss

Re: [DIGI] Hoofy Metal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-24 06:59

Oh dat is een heel goed idee! Ik ga er vandaag weer eens voor zitten :D

Jis_

Berichten: 11664
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 11:32

Leuk! :D Ben benieuwd