[CHALLENGE] 2017: Een tekening per dag/week/maand

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joey_lover

Berichten: 1286
Geregistreerd: 13-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 22:53

AmyLyklama schreef:
Als niemand zich aanmeldt om het nieuwe topic te openen, wil ik het eventueel wel doen :)

Ik zou zeggen, doen :j

Ik heb besloten om toch gewoon vanaf januari weer een poging te gaan doen. Mocht het niet lukken, dan begin ik in februari gewoon opnieuw :D Wel wil ik het niet zo uitgebreid als afgelopen jaar gaan doen. Toen was ik op een gegeven moment echt te lang bezig met een schilderij/tekening en wilde ik het ook weer te perfect doen. Dat is naast m'n verdere leven gewoon echt niet vol te houden. Dus ik moet mijzelf nog even overtuigen dat simpele houtskoolschetsen ook gewoon prima zijn.

Verder moet ik ook nog even wat voor mijn inspiratie gaan verzinnen, er ging vorig jaar namelijk echt teveel tijd zitten in het zoeken van een foto/bedenken wat ik wilde gaan tekenen. Mensen tips hiervoor? Zo'n challenge van silverdapple is dan wel handig, alleen vind ik de meeste onderwerpen niet zo leuk om te tekenen :o Merk dat ik toch het liefst iets met dieren doe en zo'n challenge met alleen dieren heb ik helaas nog niet kunnen vinden.

sanneb
Berichten: 681
Geregistreerd: 18-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 01:07

Graag AmyLyklama _/-\o_

Leuk dat je weer mee doet Joeylover, ik heb altijd erg genoten van je werken.
Ik zit met hetzelfde probleem, wil te perfect en dat dan elke dag heb ik geen tijd voor om er zolang aan te zitten. Ik schets wel dagelijks nu, maar dat vind ik dan vaak niet de moeite waard om te plaatsen. Misschien maar eens overheen zetten.
Aan inspiratie heb ik geen gebrek. Ik heb mappen vol op pinterest verzameld en boeken vol post-its :o

Blackbirb

Berichten: 485
Geregistreerd: 02-01-12
Woonplaats: Omgeving zwolle

Re: [CHALLENGE] 2017: Een tekening per dag/week/maand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 15:35

Ik heb hem geplaats. Ik ga een leden lijstje toevoegen wanneer mensen zich melden met een tekening erbij :)

Selina

Berichten: 14302
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-17 17:30

Op de valreep nog even een (soortvan) tekening :)
Fijne jaarwisseling iedereen! En blijf vooral tekenen in 2018

Afbeelding

Telpeva

Berichten: 14732
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: [CHALLENGE] 2017: Een tekening per dag/week/maand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 22:42

Ik vind het zo leuk he om al die 'oude' bekenden weer te zien, en om te zien dat er animo is voor een 2018 versie :)

joey_lover

Berichten: 1286
Geregistreerd: 13-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 23:55

Telpeva schreef:
Ik vind het zo leuk he om al die 'oude' bekenden weer te zien, en om te zien dat er animo is voor een 2018 versie :)

Ik heb er ook echt weer zin in :D
Moet zeggen dat ik in eerste instantie wel heel erg getwijfeld heb hoor. Maar toen dit topic vanaf het begin weer eens bekeken en toen ik al die leuke tekeningen en commentaren zag, begon het toch wel heel erg te kriebelen. Dus we gaan er weer voor! Jij trouwens nog heel veel succes met de laatste loodjes!

Selina, hij is leuk!

Pauley

Berichten: 690
Geregistreerd: 16-12-15
Woonplaats: In huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 10:08

Hoi

Ik heb dit jaar stilletjes mee gelezen en genoten van jullie werk.
Mocht er volgend jaar weer een nieuw topic komen, dan wil ik ook wel meedoen, mits jullie het niet erg vinden dat ik niet goed ben en ook nog maar kort een beetje aan het tekenen ben.

Telpeva

Berichten: 14732
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 10:13

Pauley schreef:
Hoi

Ik heb dit jaar stilletjes mee gelezen en genoten van jullie werk.
Mocht er volgend jaar weer een nieuw topic komen, dan wil ik ook wel meedoen, mits jullie het niet erg vinden dat ik niet goed ben en ook nog maar kort een beetje aan het tekenen ben.

Kom :D hoe meer zielen hoe meer vreugd!
[UK] [CHALLENGE] tekenen/schilderen 2018

RenskeFrea

Berichten: 866
Geregistreerd: 03-02-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: [CHALLENGE] 2017: Een tekening per dag/week/maand

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 11:42

Ik ben ergens afgehaakt geloof ik :P, hoofdzakelijk omdat ik in het voorjaar "ineens" hard op zoek moest naar een nieuw huis, wat flink stressen was, en erna tot minimaal september ben ik bezig geweest met dat en met verhuizen enzo, en toen ben ik nog een tijd al mijn tekenspullen min of meer in een doos kwijt geweest :P

Heb wel her en der het topic bijgehouden, blijf het leuk vinden om te volgen hoe mensen dingen doen en inspirerend ook.
Voor mij is het wel echt een extra motivatie als iedereen op iedereen reageert en ook een poging doet elke dag te posten, want dat werkt voor mij inspirerend en als een stok achter de deur om ook iets te willen plaatsen :)
Het is jammer als een topic stil valt want dan daalt de motivatie als je de enige zou zijn die posten. Er blijft idd altijd een harde kern over uit iedereen die in januari start (dit jaar was ik zelf ook een afvaller) maar van 2015 weet ik dat het wel erg gezellig en leuk was dan elkaar te motiveren enzo.

Eigenlijk heb ik geen goed excuus meer voor volgend jaar, dus wie weet dat ik nog weer mee doe. Maar denk dat ik dan wel voor 1 per week ga, omdat elke dag te lastig is voor mij :)
Dan heb ik nog een weekje om te beslissen, haha :P

Blackbirb

Berichten: 485
Geregistreerd: 02-01-12
Woonplaats: Omgeving zwolle

Re: [CHALLENGE] 2017: Een tekening per dag/week/maand

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 12:16

Ja, ik vind het ook superleuk dat er ook nieuwe mensen op afkomen!

Telpeva

Berichten: 14732
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 16:00

Mijn laatste tekeningen voor dit topic :D Paardje van bokker D4rkhorse en een paar studies van deze maand

174
Afbeelding

178
Afbeelding

179
Afbeelding

180
Afbeelding

Mijn eerlijke mening is dat ik nog te braaf ben met kleuren, dit kan meer knallen. Och ik heb nog zát te oefenen voor 2018 :') _O-