[SCH] American bald eagle

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Jodie_

[SCH] American bald eagle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-11 21:08

Dag bokkers!

De laatste keer dat ik mijn kwasten heb opgepakt is tevens de laatste keer dat ik wat gepost heb, ik geloof 2008 ofzo, het werd wel weer eens tijd dus. Meestal houd ik mij vooral bezig met kleine krabbeltjes en tekeningen tussendoor, vooral om de studie te ontduiken, maar deze keer was het een van te voren bedacht werkje. Er zit nog een heel verhaal achter maar hij is in ieder geval voor mijn vriend, en de Adelaar symboliseert veel voor hem.

Uiteindelijk ben ik er eigenlijk maar kort mee bezig geweest, het punt waarop ik ben gestopt was eigenlijk nog een onderlaag maar ik begon zo te twijfelen aan mijn eigen kunnen en was ik zo bang dat als ik verder zou gaan dat ik het zou verpesten dat ik hier ben gestopt en eigenlijk vind ik 'm zo wel wat hebben. Maar nu ben ik natuurlijk ook benieuwd wat jullie ervan vinden, en of jullie nog tips hebben voor in de toekomst! :) Wellicht pas ik deze nog aan als er wat goede tips binnen komen.

Afbeelding

Sorry voor de kwaliteit van de foto, iets beters heb ik helaas niet en het schilderij zelf staat bij mijn ouders dus iets beters gaat het voorlopig ook niet worden.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 21:52

Wauw, knap gedaan zeg! Ik doe het je echt niet na.
Ik heb de bald eagles pas nog in het echt gezien. Prachtige vogels :j
Het enige wat me opvalt is dat je vogel misschien ietsjes te iel uitziet.
Ik heb even twee voorbeelden van internet erbij genomen. (zie hieronder)
De eerste vogel valt met name op door zijn gedrongen nek en de opstaande veren.
Bij de tweede vogel liggen de veren plat, maar zie je ook dat de nek wat forser is.
Je vogel oogt miscchien net wat te liefjes. Op alle foto's
http://www.google.nl/search?q=bald+eagl ... 20&bih=722 kan je zien dat de uitdruking in de ogen wat feller is.

Maar echt, top top gedaan.
't is dat je om advies vroeg ander zou ik echt niets gezegd hebben :o

Voorbeelden
http://images.nationalgeographic.com/wp ... 00x450.jpg
http://homepage.mac.com/wildlifeweb/bir ... e_02tk.jpg

Jodie_

Re: [SCH] American bald eagle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-11 21:58

Dankje! :) Nee juist altijd fijn om nog even wat commentaar te krijgen. Ik zit er zelf al te lang naar te kijken en dan zie ik er niks meer aan haha.
De voorbeeldfoto was inderdaad ook een wat ielere variant, maar ik ben het met je eens ik vind het zelf ook wel mooi als ze wat steviger zijn met wat opstaande veren. De ogen wilde ik ook wat feller maken maar dat kreeg ik op een of andere manier niet voor elkaar in het zwart-wit-grijs. Als iemand daar nog een tip voor heeft heel graag haha!