Deze lekker eigenwijze pony eerst:

(Hele slechte overbelichte foto, onder lamplicht genomen want was donker buiten dus 't was nou eenmaal zo
)
Ietwat afwijkend van mijn normale koppige van-links-naar-rechts-werken nu een beetje overal en nergens aan het prutsen, amai, die manen vallen niet mee!

En dit is waar ik vanochtend was, ben alweer 'n uurtje verder maar ik mag van mezelf de volgende update pas plaatsen als het oog erin staat, goeie stok achter de deur...
Ben benieuwd wat jullie vinden tot nu toe! En alvast weer de vraag, wat te doen met de achtergrond? Het is een sinterklaascadeau van de ouders voor hun dochter van 11 die minstens zo bijzonder en apart en eigenwijs is als haar pony (dus ook bij deze opdracht weer, wie de foto herkent, MOND DICHT AUB, pony van zusje moet ook nog en anders is de verrassing eraf!!!!!).
*mist de zon*
Thanx 

. (Ik heb zo'n losse cardreader die in de USB-aansluiting van de computer moet, er is 'n pinnetje binnenin omgebogen omdat ik het kaartje er verkeerd in deed en ik krijg 'm niet teruggebogen, prutsen met haarspeld en mesje hielp niet, tot zover mijn technische vaardigheden
) Morgen haal ik 'n nieuwe dus dan kan ik het eindresultaat plaatsen, ben er zelf behoorlijk tevreden mee 

)