Help! Ik heb een tekendoos met lades nodig!

Voor schilderijen, tekeningen en andere creatieve uitspattingen. Voor fotografie en fotobewerkingen kan je terecht op [FK] FotoKunst.

Moderators: Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Xyris

Help! Ik heb een tekendoos met lades nodig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-11 21:59

Hallo,

ik denk dat iedereen die op dit deel van het forum komt wel weet wat het betekend als men aan het tekenen slaat, namelijk: ChAOs....
Nou heb ik wel een tekendoos, en nog een zooitje doosjes voor verschillende potloodsoorten.... Daarnaast slingeren mijn nogal dure Promarker eddings ergens rond en weer ergens anders liggen mijn passers, linealen en....... Lang verhaal kort; Ik word gek van de chaos hier! Ik kan niks meer vinden!. Een tekendoos met deksel vind ik niet praktisch en alle andere tekendozen erbij geteld is een drama, het wordt dus alleen maar erger omdat ik de moeite niet neem om alles terug te stoppen omdat ik het de volgende dag toch weer nodig heb en het gewoon teveel ellende is om alles weer terug te vinden.

Maar op internet kan ik dus geen enkele tekendoos met lades vinden |( Ok, eigenlijk is het meer een kastje misschien van, laat zeggen een halve meter hoog waar lades in zitten van pakweg 2 cm hoog waar ik al mijn tekengerij in kwijt kan...

Weet iemand waar ik zoiets kan vinden?

Wie oh wie kan mij verlossing brengen?

Zin om mee te doen met een Role Playing Game verhaal?
Gezellig in een groepje gezamelijke verhalen schrijven van kwaliteit:

Voel je dan welkom bij RPG Dome!
Waar fictie werkelijkheid wordt!

Air

Re: Help! Ik heb een tekendoos met lades nodig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:05

Remember to always be yourself, unless you can be an unicorn, then just go with it...

JisJil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:08

Wat denk je van zo'n (ouderwetse) naaidoos. Is meestal '3 verdiepingen' hoog, zitten twee deksel met knopjes aan de bovenkant, als je die opent heb je 6 verschillende vakken doordat het naar de zijkanten toe opent.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:13

Pride & Joy (L), I'm Proud on you! . . [ITP] Ook Joy in winterwonderland!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:20

Een naaidoos of gereedschapskist met vakken is super handig!

*\o/* Voor caphoezen en antiek *\o/*
http://www.vanrinske.nl of http://www.bokt.nl/markt/ad/4279/koude-oren-met-rijden-nu-niet-meer-met-de-fleece-caphoes
:brr: De winter komt eraan!! Nooit meer koude oren en hals met de fleece caphoes, bestel hem nu! :brr:

IcePrincess
Wiki Schrijver
Wiki Schrijver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:23

Ik heb allemaal plastic ladenkastje in verschillende afmetingen naast en op elkaar voor potloden ed. Zoals deze: http://img.tweedehands.nl/f/normal/9944 ... lastic.jpg maar dan helemaal witdoorzichtig, erg handig dus je dat ook meteen kunt zien wat erin zit zonder dat het heel erg rommelig staat.
Ik heb ze alleen wel al heel erg lang dus weet niet helemaal zeker meer waar ze vandaan komen, zal Ikea of Xenos of zo'n soort winkel zijn (edit, zie aan de link hierboven dat blokker ze dus iig ook heeft :D ).

Archief of papierladenkastjes hebben ook lage laatjes maar wel weer heel erg ruim, vanaf A4 formaat, zodat je potloden erg rollen als je de la open trekt en dat vond ik iig niet zo fijn.

Andere optie misschien zo'n potlodenkast als ze in tekenwinkels meestal hebben? Zo'n open kastje waar de potloden dan op kleur in liggen, hoef je ook geen laatje open te doen en je ziet meteen waar de kleur ligt die je wilt. Vooral als je dan in alle vakjes alles leuk op kleur sorteerd ziet het er ook nog eens erg leuk uit :D .

People who don't take care of their own horses will be the first ones to tell you how to care for yours
www.dejart.nl

Elanor
Wiki Schrijver
Wiki Schrijver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:27

Misschien kun je eens kijken voor een flinke juwelendoos? Daar zitten meestal wel laatjes in. :)

To see a world in a grain of sand
    And a heaven in a wild flower,
      Hold infinity in the palm of your hand
        And eternity in an hour.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 23:29

Ik heb zo'n ladenkastje op wieltjes van de Blokker, súper handig :D
Potloden/stiften etc heb ik allemaal apart in een etui (speciale voor potloden, dat ze per stuk vast zitten, stiften in gewone etuis) en dat werkt heel goed :D
La voor papier, voor tekenspul, voor overig, heerlijk opgeruimd!

"Bestaan is een feit, leven is een kunst..." ~ Sri Sri Ravi Shankar ~
                                                        ~ Ons kleine meisje <3 23-08-2013 ~

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-11 20:36

Aah thanks, ik zal even kijken wat het meest geschikt is en wat er inderdaad nog te krijgen is :)

Zin om mee te doen met een Role Playing Game verhaal?
Gezellig in een groepje gezamelijke verhalen schrijven van kwaliteit:

Voel je dan welkom bij RPG Dome!
Waar fictie werkelijkheid wordt!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie