[DIGI] Tim McIlrath

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Hiraeth

[DIGI] Tim McIlrath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-10 21:12

Rond kwart voor 5 ben ik begonnen met een nieuw project. 3 van mijn favoriete zangers in een digitaal werkje. In het begin zag ik er een beetje tegen op, want ik had als eis dat het een zwarte achtergrond moest zijn + zwart wit. Maar van dingen proberen leert men en het pakte beter uit dan ik dacht. *D

Het is mijn tweede serieuse digitale werk, na een Nicolas Cage (spelend als Balthazar Blake) en een paar krabbels. In feite is hij nog WIP, maar ik weet niet wanneer ik verder ga en dus zal ik de andere 2 in een apart topic plaatsen als die af zijn. :)

De gene die ik hier getekend heb is Tim McIlrath, de leadzanger van Rise Against. Rise Against is één van mijn favoriete bands (samen met Nickelback en U2).

Ik heb gebruik gemaakt van 2 voorbeelden, één voor het lichaam en één voor de arm naar beneden. Anatomisch weet ik namelijk bar weinig van een mens. :o De schets had ik er halverwege uitgegooid en heb toen alleen nog maar naar het voorbeeld gekeken, want irriteerde me er alleen aan. }:0

Mijn ma heeft geholpen met sommige verbeterpunten, maar ik zet het op Bokt omdat ik weet dat ik hier nog meer opbouwende kritiek kan krijgen. Die kan ik dan meenemen naar de rest van mijn 'projectje' en digitale werkjes. :)

Afbeelding

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 15:04

Ik vind hem heel erg sprekend, wat ik zelf minder vind is dat bij z'n arm en shirt het zo vaag is, daarboven bij de arm vind ik de overgang shirt arm mooier zeg maar.

Lekker vaag beschreven van mij :P Maar verder vind ik m erg goed :j

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 18:19

Sowieso heel erg knap!
Dat als eerste.

Omdat het moet, als kritiekpuntje heb ik dat zijn armen 'raar' lijken. Bij zijn voor ons linkerarm lijkt hij heel breed, terwijl de arm waar de microfoon bij zit, weer vast lijkt te zitten aan een hele korte schouder.
Misschien heb je er wat aan :)

ThinkAgain

Re: [DIGI] Tim McIlrath

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 17:04

Rise Against!
ik vind 'm heel gaaf, maar ik vind wel dat het lijkt alsof de linkerarm (voor ons) voor het lichaam zit ipv ernaast/ achter. Dat kan je wrs verhelpen door zoals angelaatjuh zei de rand van het shirt wat scherper te maken. En voor m'n gevoel kan het ook helpen als je de hele arm wat omhoog sleept, maar dat is een kwestie van een beetje proberen.

maar verder zeker erg gaaf!