Welkom op mijn eerste [UK] topic.
Ik vind schilderen hartstikke leuk, maar mijn school heeft me daar flink in afgeremd. Ik heb toen een schilderij van mijn pony's gemaakt en die werd volledig afgekraakt, daarna kon ik niets meer goed doen. Ik wilde dus ook niet meer schilderen.
Maar het begon weer zo te kriebelen, en mijn moeder vroeg of ik deze afbeelding kon schilderen, voor bij hun aan de muur in de woonkamer.

Dus heb ik mijn spulletjes weer eens uitgestald en ben weer lekker begonnen.
Commentaar/tips zijn méér dan welkom, maar hou het alsjeblieft vriendelijk, ben al genoeg uitgekafferd. Ik vind het heel leuk en dat wil ik graag zo houden.
Foto's zijn niet van hele goede kwaliteit, zijn met mijn telefoon gemaakt maar je kunt het nog best goed zien.
Acrylverf op een doek van 90x120cm.
1. Lijnen gezet en achtergrond de eerste keer opgezet. Dit is 's avonds geschilderd.
Om de echte kleur te bekijken heb ik gewacht tot 's ochtends, toen heb ik hem dus nog 3x overgeschilderd omdat het gewoon veel te donker was.

2. Eerste beginsels van de hondjes. De rechter hond is dus een grote fout geweest dat ik die al zover had 'ingekleurd'. Ik kreeg hem later steeds moeilijker voor elkaar, vooral de plek van het oog. De 2e avond.

3. Yesmin is zo goed als klaar, moet hem hier nog afwerken. Ook de 2e avond.

4. En de laatste foto: Luna is nu ook zo'n beetje klaar. De 3e avond.
Ik ben zelf niet helemaal blij met haar linkeroog en haar voorhoofd, misschien moet die hele kant nog wat lichter en egaler gemaakt worden.

Ik heb hem nu al in de kamer opgehangen. Mijn ouders komen vannacht weer thuis, dan wil ik eerst hun mening weten wat ze nog veranderd willen zien.
Maar jullie tips wil ik natuurlijk ook graag horen

liefs,
Jolien